2014. június 8., vasárnap

NOTD-Meseszerű


Sziasztok



Sokat gondolkoztam milyen nevet adjak ennek a manikűrnek,nekem ránézésre valami meseszerű jutott az eszembe.
Ezt a manikűrt már régebben elkészítettem,gondolkoztam azon is,hogy feltegyem-e a blogra.
Végülis ma került rá sor.....

Kétfajta lakkot használtam hozzá,a Nicole by opi- Vinatge violet és a Sinfulcolors Gilded csillámos fedőlakkszerű lakkját.
A Gilded csak és önmaga azért került fel a gyűrűsujjamra,mert belenyúltam lemostam majd nyomdáztam rá.
A gilded önmaga nagyon átlátszó,szerintem 4 rétegben sem fedhet rendesen.











Nagyon tetszett ez a manikűrt,szerintem a Gilded egy pinkes alapon mutat csak jól,a pinkes -arany csillám illetve alapszíne miatt.
A Nailz Carze paletta az egyik kedvencem szuperek a minták,könnyű velük dolgozni.



Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base
Nicole ba Opi-Vinatge violet 2 rétegben
Sinfulcolors-Gilded 2 réteg
Nailz Craze NC02
Konad fekete lakk
Konad top coat




kedveled a meseszerű manikűröket?




15 megjegyzés :

  1. annyira szép :) :) és nagyon cuki ez az egyszarvú :)

    VálaszTörlés
  2. Ez tényleg olyan meseszerűre sikeredett, nagyon szépséges :3

    VálaszTörlés
  3. Nem is értem miért gondolkoztál rajta,hogy feltedd-e a blogra.:)
    Szerintem nagyon szép manikűr lett!
    Tényleg találó a meseszerű rá!:D

    VálaszTörlés
  4. Egyetértek Erikával, örülök hogy kiraktad mert egy szemkápráztató manikűrt vontál volna meg tőlem: )

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lett :) Ez a pegazus nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
  6. szép lett,megint tökéletes a nyomdázásod

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik, szuper ez a minta lemez!

    VálaszTörlés
  8. Az a pegazus *.* most borzasztóan irigykedek, talán ez elég lesz hozzá, hogy végre én is nekiálljak gyakorolni a nyomdázást :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!