2014. június 15., vasárnap

NOTD-Pink


Sziasztok



Ma estére pink manikűrt hoztam,mégpedig nem egyszínűt ám :D
Imádom az ilyen manikat,amikor világosabb színből sötétebb színű lakkot használunk,ezt akkor is megcsinálhatjuk ha nincs 5 különböző színű lakkunk.

Jelen esetben a Sinfulorolos -Pur rouge lakkját kevertem be fehér lakkal.
Hüvelykujjamnál gondban voltam,mert nem lett már sötétebb a lakk,így ehhez 2 csepp fekete lakkot kevertem be.




Opi-Polka.com fedőlakkból kihalásztam a csillámokat,ezek is felkerültek a manikűrre.
Nekem tetszik a végeredmény :)











Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Opi-Alpine snow és Sinfulcolors-Pur rouge keveréke
Nicole by Opi-Razzle Dazzler 2 csepp 
Opi-Polka.com csillámok
Kiko top coat



kedveled az ilyen manikűröket?


18 megjegyzés :

  1. Pedig azt hittem, erre is nyomdaminta fog kerülni ;) Hú, én ezt a fajta manikűrt már milyen régóta ki szeretném próbálni o.O Remélem, most már tényleg egyszer eljutok idáig, mert nagyon tetszik, szép lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh hát nyomdázásból nálam nincs hiány :D
      szerintem érdemes ügyködni az ilyen kevergetős módszerrel,sokkal szebb az eredmény,mintha 5 teljesen már tónusú lakkal próbálkoznál:)

      Törlés
  2. Nagyon szép lett, tetszik ez a pink világosodó sorrend :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon eredeti :) Először azt hittem, különböző lakkokról van szó, de így még jobb :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó kis színeket kevertél ki!:D
    Tetszik a minta is a manikűrön,ötletes!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!