2014. június 26., csütörtök

PiCture POlish-Monroe


Sziasztok



Elsőnek megvett PiCture POlish lakkot kentem fel ÚJRA nem is olyan régen.
Ez az egyik kedvenc lakkom,már csak a neve miatt is,imádom Monroe-t,filmeit és a szépségét.
Biztos sok helyen olvastatok erről a lakkról,hogy mennyire szép "vérszíne" van jelly finishben ezer és millió holo csillám.










Nyomdázva nagyon tetszik.Erre mindenképp valami rózsa mintát álmodtam meg,ahol itt-ott de átsejlik az alapszín.










Tetszik az alaplakk,teljesen véletlen ráakadtam egy régi verziójára.Eddig nem is tudtam,hogy ez a lakk teljesen más volt mint ez,nézzétek csak:
( nekem az új verzió sokkal jobban tetszik :) )

Forrás:http://www.thepolishaholic.com/2012/05/picture-polish-monroe.html



Felhasznált lakkok és kellékek



Orly-Bonder
PiCture POlish-Monroe 2 rétegben
Konad fehér lakk
Winstonia W4 és Sugar Bubbles SB18 stamping plates
Kiko Top coat





neked tetszik ez a lakk?
esteleg megvennéd?

23 megjegyzés :

  1. gyönyörű ez a lakk *-* és nyomdázva is nagyon szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:) a régi verzió szerintem már nem is elérhető....

      Törlés
  2. ja és ez kimaradt :D az új változat nekem is jobban tetszik ami neked van meg :D sokkal szebb :) több benne a csillám :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűséges! Bár bevallom, nekem nyomdázás nélkül jobban tetszik... :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű ez a lakk, és nyomdázva is nagyon jó! :)

    VálaszTörlés
  5. Új Monroe ezerszer szebb! Nyomdázás nélkül tetszik most jobban tetszik...

    VálaszTörlés
  6. Tényleg sokkal jobb az új változat!
    Nagyon találó erre a lakkra a rózsa minta!:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép, mintha felette lebegne a minta!

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű , a nyomda csodaszép rajta :)

    VálaszTörlés
  9. Ezt a lakkot nagyon szeretném majd egyszer :) Az új verzió sokkal szebb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem ez volt az első pp lakkom :) eddig csak 3 db-om van,szerintem elég különlegesek,viszont az áruk miatt mindig elgondolkozok kicsit.
      az biztos,hogy egyet mindeképp érdemes venni-ha lakkfüggő vagy :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!