2014. június 24., kedd

Revlon-Autum spice




Sziasztok


Végre hozom az ígért lakkot,ez az utolsó Revlon Parfumerie lakkom,mégpedig az Autumn spice.

Ennek a kollekciónak az üvegét nagyon eltalálták,tényleg parfüm jellege van,a kupak sem zavaró,viszont lakkzásnál figyleni kell,mert kicsit csúszós.

11,7 ml (?) egy darabig elég lesz,ez a lakk nagyon őszi,ugye már a nevéből is erre lehet következtetni.
Felkenve enyhe fahéj illatva volt,eszembe jutott a jó hazai palacsinta,fahéjas,komolyan mondom megéheztem.
Fedőlakkal a fahéj illat fokozva lett...az éhségem nem csillapodott.
A lakk 2 rétegben fed,a színe olyan mint az őszi lehullott falevelek,sötétbarna alapszínben sok-sok csillám lapul.








Nyomdázva  indiai mintákra esett a választásom.













Felhasznált lakkok és kellékek

Opi-Base coat
Revlon-Autumn spice 2 rétegben
NYC-Turbo dry top coat
Konad fehér lakk
Moyou London-Explorer collection 21
Kiko top coat



kedveled az ilyen lakkokat?





28 megjegyzés :

  1. gyönyörű ez a Revlon lakk, viszont a minták nekem most nem tetszenek. :/

    VálaszTörlés
  2. Uuuuu a mutató ujjadon a minta ♥
    A többi is tetszik, de az a legjobban :)
    Viszont a lakk, most annyira nem tetszik :/

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok, elnezest, hogy itt kérdezem, de követem a te blogodat is es a blogger főoldalon csak egy bejegyzés lathato, mig eddig az összes követett blog friss bejegyzései láthatóak voltak.. Ez csak nálam problema vagy az oldallal nem stimmel valami? Köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia
      nálem is ez a gond tegnap óta.....sajnos :(

      Törlés
    2. Én is itt nézegettem, mert azt hittem, hogy valami elállítódhatódott, de nagyon kellemetlen jelenség..

      Törlés
  4. Ez a szín annyira nem az Én ízlésem, de a közeli képeken nagyon varázslatos!

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó színe van ennek a lakknak :) és a minták is jók :)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű lak , nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  7. Csodálatos ez a manikűr! Érdekes lehet a fahéj illat, és kellemes is vele dolgozni, gondolom..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj nagyon szuper illata van. o_o ősszel biztos kedvencem lesz :P

      Törlés
  8. Jaj, gyengém a barna lakk, nagyon szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      örülök,hogy tetszik,nekem is kedvencem a barna lakk,tudat alatt ez az első szín amit megnézek :D :D

      Törlés
  9. Nagyon szép lakk!
    Én kedvelem a barna lakkokat főleg ősszel és télen.:)
    A minták nagyon bejönnek!
    Az elefánt és a csaj a kedvencem.:)

    VálaszTörlés
  10. Szép ez a lakk, kár eltakarni bármivel is :)

    VálaszTörlés
  11. A minta is tetszik meg a lakk is, de ez a lakk magában is gyönyörű!! A makro képek a kedvenceim :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      jaj nagyon élvezem a makró fotók készítését :):) szinte 40-et feltnnék a blogra egy-egy manihoz :)

      Törlés
  12. Imádom az ilyen lakkokat, egyszerűen bolondulok értük! *.* Annyira szép, nem lehet betelni vele!

    VálaszTörlés
  13. gyönyörű ez a lakk.... fahéj és karamella összekeverve... nyammmmm

    VálaszTörlés
  14. (egyszer már írtam hozzászólást, de nem küldte el:( )
    Bármennyire is tetszik a makró, jelenleg mégsem venném meg a lakkot :/. Sőt, már az African Tea Rose sem tetszik annyira...... Mostanában rákattantam a creme finishű lakkokra, pedig élek-halok a csillámos/glitteres csodákért (legalább lemosásnál nem kapok idegbajt :v). Én is évszaktól függetlenül hordok mindenféle színt és bármennyire is próbálok elvonatkoztatni a lakk színétől, ez most valahogy mégis olyan nehéznek, ősziesnek hat :D. Biztos vagyok benne, hogy egyhamar elmúlik ez a creme hóbort és újra ránézek ezekre a Revlon lakkokra (aztán már jó lenne rendelni is).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mostanában furi a blogger.
      ugye a nevében benne vagy,hogy ez már őszi lakk :) amúgy a lemosásnál semmi extra nem volt,aki nem szereti a sötétebb színeket nyáron-mint pl én- annak nehéz ez a lakk :) de nem vagyunk egyformák :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!