2014. június 25., szerda

Rimmel-Blueberry whizz és Orly-Blue collar


Sziasztok



Mai napra kék lakkokat hoztam.
Sok blogon olvastatok már a Rimmel Sweetie crush-Blueberry whizz lakkjáról,talán az egyik legszebb kék sand lakk amivel eddig dolgom volt,így gondoltam én is írok róla pár sort.

Orly-Blue collar lakkja egy elfeledett lakk,nem igazán használom.
Mivel árválkodott szegény gondoltam felkenem a Rimmel mellé.

Rimmel Blueberry whizz lakkja csodás babakék,nagyon tetszik,egyhén csillámos,két rétegben fed,száradása gyors.
Az Orly is jól fed,viszont nálam nagyon kihozta a körömfelületi egyenletlenségeket,talán ezért is hanyagoltam.






Nyomdázva ilyen lett:
Megálmodott napszemüveg és bikini :)










Nekem nagyon tetszik ez a manikűr vidám nyárias,igazi kék varázs.
Aki kedveli a sand lakkokat azokanak "must have" a Rimmel,nagyon jók ezek a cukorkás homoklakkok,szépek a színek és szerintem árban is simán jók.


Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Rimmel-Sweetie crush-Blueberry whizz 2 rétegben
Orly-Blue collar 2 rétegben
Konad fehér gyöngyházas lakk
Cheeky CH37
Kiko top coat







kedveled a kék lakkokat? sand vagy nem sand??? :)





7 megjegyzés :

  1. Már elfogyasztottam 2 üveg kék sandot és egy rózsaszínt, úgyhogy jöhet nekem minden :) Remek a nyomdázás, kezdek én is ráállni a világoskék lakkokra :)

    VálaszTörlés
  2. Szép lakkok :) A nyomdázás ismét csodás lett :)

    VálaszTörlés
  3. Az a kétrészes bikini eszméletlen jó! :D

    VálaszTörlés
  4. Kedvelem a kék lakkokat, és szerintem jól néz ki, ha így keverve van homoklakk és sima is a körmökön :) Szuper lett ez a mani :)

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon tetszik!:) Igazi strandolós manikűr!:D
    Szuper aranyosak a minták!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!