2014. június 13., péntek

Sleek-Royalty 11


Sziasztok



Mára egy könnyed,egyszerű manit hoztam.
Fragrance D rendelésem alkalmával szereztem be ezt a lakkot,számomra a képeken nagyon megkapó volt a színe.
Ugye már sokszor írtam,hogy eléggé a hangulatomhoz illő :D lakkot szoktam felkenni,imádom az ilyen bordós árnyalatokat,és most ehhez volt kedvem.
Ne ítéljetek el,ilyen vagyok,szeretek nyáron is sötétebb lakkot hordani.

Nos a lakk nagyon szép bordós csillámos árnyalat.Talán a készletemben ilyen színből van a legtöbb.
Egy rétegben is fed már,viszont lusta vagyok nem tudok szépen lakkozni egy rétegben,így felkentem egy másodikat.




Felkenve a napfényben tiszta sötétebb eper színe volt,vagy fél napig ezen nevettem,a párom szerint ilyen ez  a lakk :)






Erre került pár water decals,amit a Bornprettystore küldött tesztelésre.









Lakkok közelebbről







Összességében nagyon tetszik ez a manikűr,szép lett a pillangókkal.
A Sleek lakkal teljesen elégedett vagyok,annak ellenére,hogy kicsit kevesebb teljesítményt vártam tőle,kellemesen csalódtam,gyorsan szárad fényesre!!!

A matricát innen lehet rendelni, a szállítás ingyenes a BBB10 kóddal kedvezményt is kaptok :)




Felhasznált lakkok és kellékek

Opi-Base coat
Sleek- Royalty 2 rétegben
Bornprettystore water decals
Kiko top coat




kedveled az ilyen árnyalatú lakkokat?
esetleg van Sleek lakkod?


19 megjegyzés :

  1. Nagyon szép ez a lakk, nekem nagyon tetszik :) a matricával pedig... *o* nekem nagyon tetszik *-* egyébként én is hangulat meg kedv függő vagyok mert én is olyanra festem amihez kedvem vagy hangulatom van, sose évszakhoz :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a matricával, főleg a napon!! Nekem is van bordó lakkom, de a krémeseket jobban szeretem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. krémes nekem is jobban tetsziik,ennél azért a csillám szerintem nem zavaró-:)

      Törlés
  3. Szép színe van és a matricával is jól mutat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik :) köszönöm :)

      Törlés
  4. Bordóból inkább a csillámmenteset kedvelem, de rajtad még ez is jól mutat! :) A lepkék sokad dobnak az összképen.

    VálaszTörlés
  5. Szép , a matrica nagyon tetszik rajta :)

    VálaszTörlés
  6. Bolondulok az ilyen színekért, nekem minta nélkül tetszik igazán :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jól mutatnak ezen a lakkon az arany pillangók!:D
    Szuper lett!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!