2014. június 18., szerda

W7-Coral sand


Sziasztok


Mai napra egy csodálatos fenséges mesés álomszép lakkot hoztam.
Imádom a W7 márkát,szinte az össze szín tetszik,egyik kedvencem a mai posztban szereplő lakk.
Coral sand valóban egy korall szín,csipeni arany csillogással megspékelve.
A lakk már egy rétegben fed,nekem kell a második réteg is.
Idei nyár kedvenc lakkja lesz nálam,mindenképp,annyira fenséges ez a szín,alig bírtam levenni róla  a szemem.







Matircával díszítettem,nem a kedvencem ez a fajta,nagyon eláll a körömtől.
Viszont tetszik,hogy neon :)










Imádom ezt a lakkot,nagyon jó vásár volt,már sokszor írtam a W7 igaz kicsit opi "koppintzás" viszont teljesen megállja a helyét.

A matrica innen rendelhető,ingyenes szállítás mellé még a BBB10 kuponnal kedvezményt is kapot :)






Felhasznált lakkok és kellékek

Opi-Base coat
W7-Coral sand 2 rétegben
Bornprettystore matrica 
Kiko Top coat









kedveled a korall lakkokat?
és ezeket a  matricákat?


12 megjegyzés :

  1. Nagyon jó színe van ennek a lakknak :) tetszik :) a neon matricával is jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép , a matricával baromi jó:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik :) köszönöm :)

      Törlés
  3. :D Igazán vidám. Először azt hittem a cím alapján, hogy homoklakk, aztán az első képek alapján, hogy krémes, utána meg a vakus képeken látszik a szaténfény is. Matricával az igazi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. trükkös a lakk :D
      amúgy köszi,hogy írtad a vakus képet,elfelejtettem kitenni-már pótoltam- a makró képet,amit napfényben fotóztam :)

      Törlés
  4. Szai, hól tudok venni ilyen lakkot/lakkokat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia :)
      http://www.nailpolishdirect.co.uk/nails-c92/nail-polish-c53/np58-nail-polish-coral-sands-p5630 innen vettem ezt a lakkot,vagy 10 másik társával :)

      Törlés
  5. Ah...ez tényleg valami csodás. Igazi nyári darab.

    VálaszTörlés
  6. Úristen de jó szín... ezúttal matrica nélkül adja jobban :)

    VálaszTörlés
  7. amazing shade :)
    I will be happy if you visit my blog
    http://fifefantasinails.blogspot.co.uk/

    VálaszTörlés
  8. Egyszerűen csodaszép ez a lakk! (-: Előbb én is azt hittem, homoklakkról lesz szó. Számomra a matrica nélkül tökéletes, jobban érvényesül szép fénye.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!