2014. június 7., szombat

W7-Metallic Mars



Sziasztok



Ma a Marsra utazunk lányok :D


W7 Metallic planet Mars lakkja egy csodás duochrome lakk,talán ez az egyik legszebb ebben a kollekcióban.
Sok hasonló márkának a társaival ellentétben ez alá nem kell fekete alap,önmagában is jól fed.
Pár blogon láttam 4 vagy 5 réteget kentek fel,nálam már 3 rétegben szuper módon fedett.
Nagyon szép ez a lakk,különlegesnek találom.







Engem a lilás alapszíne fogott meg,hülye módon forgatva a kezem sikerült megörökítenem mennyire sokféle arca van.

Nyomdázva is jó lett,más színeket is választhattam volna,de nem baj,majd legközelebb.
Sokat kritizáltam a Moyou Sci-fi palettáit,előben mégiscsak tetszik.
Egyenlőre ezt az egyet vettem meg,nem bánom,mert Moyou minőség,jók a minták nagyon,igaz nem hiszem,hogy annyit fogom használni mint egy Pro palettát.
Talán a mutató ujjam lévő a kedvencem,jó a göncölszekér minta :)





Összességében jó ez  a lakk,nagyon jó ez a márka,abszolút nem csalódtam benne,sőt....



Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
W7-Mars 3 rétegben
Konad fehér sárga lakk nyomdázni
Moyou stamping plate sci-fi collection 03
Kiko top coat





kedveled a duochrome lakkokat?

17 megjegyzés :

  1. Óh de szép ez a lakk, kell!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép! OK, nem minden minta való hétköznapra, de a legtöbb sokszor használható ebből a palettából, pl. a Nap, bolygók, csillagok. Az az űrfegyver nagyon vicces :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. persze,jók ezek a minták,nekem is tetszik már :)

      Törlés
  3. Nagyon jó lett, tetszik a lakk is, tényleg gyönyörű, na de nyomdázva... mesés lett :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is nagyon szép :) Nagyon jól áll neked :) !!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szuper a lakk, a nyomdázás meg cuki:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép *_* olyan amiben elveszik a tekintetem :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyot tetszik ez a lakk! Szuper lett nyomdázva is :) :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jópofák a minták, a lakk is szép :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik ez a lakk! A nyomdázás pedig nagyon fain rajta!:D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!