2014. június 12., csütörtök

W7-Purple paradise és Rimmel-Violet swizzle



Sziasztok



Mára két szuper lila lakkot hoztam.

W7 márkával teljesen elégedett vagyok,nem győzöm ecsetelni.A Purple paradise mély lila,általában akkor használok lila lakkokat amikot valami elegáns színt szeretnék viselni.
Rimmel Sweetie crush Violet swizzle lakkját még azon a héten rendeltem ez Asos-ról,amikor ingyenes volt a szállítás és a lakkok is akciósak voltak.
Bevallom ez volt az utolsó sand ami hiányzott a Sweetie crush készletemből,lusta voltam menni utána-inkább nem mert 40x kinéztek a boltból-nem kaptam ezt a lakkot sehol sem.
A lakkok két rétegben fednek,mindkettőnek szuper gyors volt a száradása.
A Rimmel levendula árnyalatával teljesen megfogott,tetszik benne,hogy finishe matt semmi csillám nincs benne.




Nyomdáztam a Pet'la Peacock nyomdapalettával.
Szuperek a minták,mélyek és egyszerű őket használni.






Legvégén feldobtam őket gyöngyökket,amiket a Bornprettystore oldalról kaptam tesztelésre.
Mivel kedvelem az efajta gyöngyöket (500 darab 12 szín van benne és 1mm-esek),mindig bajban vagyok a használatukkal.
Szépek színesek de mégis kicsit nagyok az én kömeimre.
A képeken észrevettem,hogy egy szuper szál fentmaradt a manikűrön,szívesen leszedném,ha bele lehetne nyúlni a számítógépbe :)
A citrom és narancssárgát használtam fel, a kéket és a halvány lilát,pinket és a pirosat.












Mindkét lakk nagyon szuper,külön köszönet Petrának a paletta miatt,nagyon tetszik.


A gyöngyöket innen lehet rendelni, ingyenes a szállítás és a BBB10 kóddal kedvezményt is kaptok.






Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
W7-Purple paradise 2 rétegben
Rimmel-Sweetie crush-011 Violet swizzle 2 rétegben
Bornprettystore gyöngyök
Konad lila lakk nyomdázni
Pet'la Peacock innen rendelhető






tetszik a Rimmel homoklakk?
szeretek a lila lakkokat??? :)




20 megjegyzés :

  1. Ez a nem semmi! Minden egyes mani teli találat nálam. Fantasztikusak!

    VálaszTörlés
  2. De szép ez a lakk, kell nekem :) Mutatósak ezek a gyöngyök, de nem viselném őket. Nekem apróbbak vannak, macerás a felrakás és hamar le is potyognak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a gyöngy már nekem is kicsit sok :)
      én a kaviárral is így vagyok,szép szép de rövig ideig :)

      Törlés
  3. Úristen, ez a lila W7 valami gyönyörű...

    VálaszTörlés
  4. Azta! Ez valami fantasztikus! Már a nyomda nélkül is tetszett, de a nyomdával és a gyöngyökkel...Gyönyörű!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szuper örülök,hogy neked is tetszik :)
      még hátravan pár rimmel sand lakk,remélem a rózsaszínre is kerítek sort hamar!!!,rajtad ez olyan szép volt....

      Törlés
  5. nekem a gyöngyökkel már túlzás, de amúgy minden más nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaja a gyöngy már sok lett rá :D de muszj volt tesztelnem őket.... :D

      Törlés
  6. De jók ezek a közeli képek!! Nem vagyok lila párti, de a nyomdázott lila nagyon szép, a gyöngyökkel mert irtó vidám lett!! A szál fel sem tűnt volna, ha nem mondod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh ennek külön örülök,hogy tetszik a közeli kép :)
      imádom a makró képeket,nem vagyok profi fotós de jó lenne ha az lennék :D imádom a lakkokat közeli képeken ,sok apró részlet felfedezhető így benne, ami szabad szemmel nem biztos,hogy látszik.
      pedig sajnos látszik a szál :( kár,hogy nem fotózáskor vettem észre...

      Törlés
  7. Mindegyik csodálatos lett, de talán nekem a legelső tetszik a legjobban, olyan szép a maga egyszerűségében :)

    VálaszTörlés
  8. Ez nagyon jó lett! Nekem gyöngyök nélkül jobban tetszik mindennapi használat szempontjából, de velük pedig sokkal vidámabb mani lett.:))

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép mindegyik lakk!
    A sima manikűr és a nyomdázott nagyon tetszik!
    A gyöngyös tényleg picit sok,de valóban valahogy tesztelni kell ezeket a díszítő elemeket.:D

    VálaszTörlés
  10. Nekem nyomda nélkül jobban tetszik csak magában a két lakk, szuperek együtt. .)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!