2014. június 4., szerda

Zoya-Tamsen






Sziasztok



Ezt a manikűrt már réges régen kipróbáltam,viszont mint mindig másra jutott idő a blogon.
Ezt a Zoya Tamsen lakkot elég régen megvettem már,de nem igazán használtam,majd elővettem mert volt hozzá kedvem.


Piros lakk lévén nagyon szuper színe van,3 rétegben fed,gyorsan szárad.
Nem igazán vagyok vele elégedett,talána  3 rétegben való fedése miatt,élőben ez a szín nem az az igazi ütős piros,ami nekem tetszik.






Erre nyomdáztam egy érdekes mintát.
Sokkal jobban tetszik így a lakk.Viszont itt nem álltam meg,kentem rá matt fedőlakkot.Majd a végén újra fényes lett,feldobva pár arany ponttal.












Összességében jó ez a lakk van nála jobb is viszont :)


Felhasznált lakkok és kellékek



Orly-Bonder
Zoya-Tamsen 3 rétegben
Konad fekete lakk
Bundle monster BM-406 stamping plate
Opi-Matte top coat
Barry M-Foil gold
Kiko top coat





neked tetszik ez a szín?


26 megjegyzés :

  1. Fényesen talán jobban néz ki, úgy bejövős lenne, ha nem 3 réteges lakk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem extrán fehér a körömvégem,kell mindenképp ebből nálam 3 réteg,ami lehet nálad csak kettő lenne.
      amúgy szép a színe jó a lakk is,és örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  2. Nagyon szép a színe :) bár én imadom a pirosat, kedvenc színem :P nyomdával gyönyörű *-* nem is tudom hogy tetszik jobban, matton is tetszik az arany pötyök nélkül és azzal is de fedőlakkal is, szóval minden végeredményben tetszik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      én is nagyon kedvelem a piros lakkokat,magát a színt-ruhában stb- már kevésébé :)

      Törlés
  3. Nem is tudom eldönteni, hogy fényesen vagy mattan tetszik e jobban :) Mindkettő nagyon mutatós lett ismét :)

    VálaszTörlés
  4. Ez a nyomdázás most tényleg eszméletlen! :D

    VálaszTörlés
  5. azta! gyönyörű az eredmény!!

    VálaszTörlés
  6. Nekem nagyon tetszik szinte a piros összes árnyalata, de sajnos rajtam az kopik leggyorsabban...A végeredmény is szép, mert a csak piros lakk is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a piros lakk gyorsabban kopik nálam is.....:(

      Törlés
  7. nagyon jó a középső verzió, olyan Darth Maul-os (Star Wars)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D kéne valami star wars nyomdapaletta!!!!!!!

      Törlés
  8. húúú nekem kivételesen a matt verzió tetszik az arany pöttyökkel. Pedig nem is szeretem a matt manikat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szuper,örülök,hogy mégiscsak tetszik.köszönöm:)

      Törlés
  9. Hűha, nagyon jó, nekem a matt adja jobban :)

    VálaszTörlés
  10. Szép lakk :) mattul tetszik :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon dögös. :) A mintával pedig kifejezetten ördögien dögös. ;)

    VálaszTörlés
  12. Nekem is matton tetszik, pedig nem szeretem a matt lakkokat, de nálad mindig látok olyat ami nagyon bejön. Extra klassz a mani!

    VálaszTörlés
  13. Húúú ez valami brutálisan szép és egyben érdekes minta!
    Nekem a lakk színe nagyon tetszik,ezzel a fekete mintával pedig fenomenális lett!:D
    Matton is és fényesen is jól mutat szerintem!

    VálaszTörlés
  14. Nem különösebben hordok pirosat/vöröset, szép a színe, de valahogy ezek sosem nyűgöznek le annyira mint pl. egy kék vagy lila. Viszont nyomdázva eszméletlen szép, matton és pöttyözve is :)

    VálaszTörlés
  15. A matt változattól az arany pöttyökkel teljesen kész vagyok... *.*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!