2014. július 30., szerda

Dance Legend-Thermo 176


Sziasztok



Erről a thermo lakkról már írtam tavaly,nem linkelem a tavalyi bejegyzést,mert szerintem ez a lakkozásom jobb lett mint a régi. :D -vagyis szebb -


Pinkből-lila lakká változik a hő hatására,én most víz alá tartottam a kezem,így készítettem a képeket.


2 rétegben jól fed,már a felkenésnél lehetett látni,hogy változik a színe.Aki kedveli az ilyen lakkokat annak ajánlom ezt a márkát,turbo dry fedőlakkal is ugyanolyan jól működött.

Hidegvíz alatt lila:



  Melegvíz alatt pink


Száradás közben




Teljesen száraz állapotban




melegvíz alatt


hidegvíz alatt






Összességében tetszik ez a lakk,a fényre változókat viszont  én jobban kedvelem.
A Dance Legend egy jó márka,rengeteg színben elérhetőek a thermo lakkok,és valóban működnek.


Felhasznált lakkok és kellékek



Opi-Base coat
Dance Legend-Thermo 176 -2 rétegben
Konad fehér lakk
Pueen Encore-SE04A
Kiko Top coat







like or not?


26 megjegyzés :

  1. Hm, érdekes, de csak vízre reagál, vagy ha nagyon hideg-meleg van akkor is átváltozik? Nekem nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem csak vízre reagál,szerintem a hajszárítóra is :D
      a körömvég sohasem lesz pink a melegtől...

      Törlés
  2. Ismét egy szerelem... :D Főleg nyomdázva ahhh ♥

    VálaszTörlés
  3. Ahhw, annyira imàdom ezeket a thermo lakkokat *-* valahonnan sürgősen szereznem kell egyet

    VálaszTörlés
  4. Elvileg az új Essence kiadásokban lesznek ilyen lakkok, akkor tuti veszek egyet. Viszont a nyomdázást muszáj megdicsérnem külön, annyira szép a minta *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lecsekkoltam,tényleg lesznek. na majd azokból betankolok én is :)

      Törlés
  5. De jó pofa :) Nekem tetszik :) és tök jó hogy a lila meg a rózsaszín változik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is tetszik,talán a pinksége miatt vettem meg :)

      Törlés
  6. Még nincs thermo lakkom, de mindenképpen kell egy lassan. Eh az árnyalat 9s nagyon szép!

    VálaszTörlés
  7. Nagyonnagyonnagyon tetszik ez a lakk :D Tetszik a sok-képes szemléltetés :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) volt több kép is,de nem akarok átesni a ló túloldalára :D

      Törlés
  8. Nagyon jól néz ki nyomdázva :) Nekem a Termo Trio van meg, de pont akkor használtam amikor nagyon meleg volt, és csak hűtővel sikerült kihoznom belőle a szint.. de majd ősszel és télen jobb lesz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nincs, de már befényképeztem a drágát :)

      Törlés
  9. Csodásak ezek az árnyalatok! A nyomizás szuper! Most szereztem valami nyomdát, én is hamarosan kipróbálom.

    VálaszTörlés
  10. Ez nagyon fain bejegyzés lett!:)
    Csodás színei vannak a lakknak és nagyon szépek a nyomdaminták rajta!
    Az jutott eszembe,hogy nem kis mutatvány lehetett a vizes képeket elkészíteni.:)
    De nagyon jól sikerült,nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  11. Egészen idáig azt mondtam, hogy thermo lak kár belém, mert mindig jéghideg a ekzem, de ez annyira jól néz ki, hogy nekem is kell! :D

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jó ez a lakk, én is elfogadnék ilyet, és a nyomdázás is szuper :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!