2014. július 22., kedd

Dance Legend-Top Sahara




Sziasztok



 A Top Sahara fedőlakkot megérkezését ugyanolyan lelkesedéssel vártam,mint a Top Prismatic lakkét.

Megoszlanak a vélemények a sand lakkok körül,van akinek tetszik,van akinek nem,és nagyon kedvelem őket,annak ellenére,hogy régebben nem voltam túl nagy rajongója.
Eleinte féltem ettől a lakktól,akkor is ha nincsenek hegyes fogai,nem igazán szeretem az olyan homoklakkokat,amik elakadnak mindenben,szerencsére itt ez a gond nem állt fent.

Üvegeben egy csillámos tündérporos lakk köszön vissza,teljesen jól van összerakva...
Nagyon furdalta a kiváncsiságomat,hogy valóban minden lakk sand lakká válik az ecsete alatt,még olyan is,ami kicsit csillámos vagy épp csak a krémesek?!


Mint a Top Prismatic esetében 5 különbező színt kentem fel,hogy jobban lehessen látni a sand hatását.





Hüvelykujjamon a Kiko 245 Rubino scuro perlato lakkja van felkenve,csodás ibolyás szín csillámmal, a mutatóujjamra a Kiko 535 Verde Britannico metalizzato lakk került, ez egy zöld "angol" metálos lakk,érdekes a színe,nagyon szuper felkenve,aztán a középső ujjamra a Kiko 501-Rosa iguana lakkja kerül azaz a pink leguán (micsoda neve van ),gyűrűsujjamra a  Kiko 482 Mandarino lakkját kentem fel,és végezetül a kisujjamra a Kiko 481 Oro metallico (metál arany) lakkját.Mindegyik lakk két rétegben fedett,száradásuk gyors!

Ezekre egy réteg Top Sahara fedőlakk került.
Száradása kicsit lassú volt, viszont  a látvány kárpótolt mindenért.















Teljesen elégedett vagyok a fedőlakkal,felkenés után egy selymes sand lakkot kapunk,sok csillámmal.Nem a karcolós fajta,ami nekem különösen tetszik.Nekem a zöld a kedvencem :)
Szerintem aki kedveli a sand lakkokat annak érdemes elgondolkoznia e lakk megvásálásán, minden lakkot homoklakká változtat.









neked tetszik ez a fedőlakk?






30 megjegyzés :

  1. Hm, érdekes, nekem a világosabb színeken tetszik a legjobban, az aranyon és a narancson.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lehet a nyár miatt van :D amúgy tényleg szép,a világos színeken :)

      Törlés
  2. Nagyon jó az eredmény! Nem is tudnék választani, hogy melyiken tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem a rózsaszín lett a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik, az arany lett a kedvencem! Az essence új szortimentben lesz egyilyesmi topper elvileg, azt megvárom mindenképp, hogy működik-e.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudom,olvastam,én általában pesszimista vagyok az essence tropperekkel szemben :/

      Törlés
  5. Nagyon szép, legközelebb én is beszerzem ezt a lakkot :) Nekem a bordón tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy neked is tetszik:) köszönöm

      Törlés
  6. Tetszik ez a lakk...talán majd egyszer meg is veszem :)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű, bár a holo egy kicsit jobban tetszett :)

    VálaszTörlés
  8. Ez nagyon szuper! (-: Nekem is tetszik az összes szín, de az arany a kedvenc. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      tényleg az arany különleges lett,most nézegettem a képen:)

      Törlés
  9. Tetszik.Ha tudnám,hogy ez semennyire nem gyűjti a macskaszőrt/alapozót/szöszöket, tuti megvenném.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. eddig nem volt ilyen gondom a sand lakkokkal. pedig a bárban van Otto a mini tacsi,azt szoktam dögönyözni :)

      Törlés
  10. Baromi jó ez a fedőlakk :) A Rosa iguana lakkon tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jóóóóóó! :) Tényleg működik a lakkokon! :D

    VálaszTörlés
  12. Hát ez nekem is nagyon tetszik, nekem is a zöld lakkon a leginkább, de mindegyikből igazi nyári szépséget varázsolt :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. zöld lakkon tényleg nagyon szép,elég "hasznos" ez a lakk,főleg aki kedveli a sand hatást.

      Törlés
  13. Ez elképesztő!
    Esetleg tudsz még ilyen fedőlakkot ami hazánkban is elérhető, netán olcsóbb kategória?

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!