2014. július 24., csütörtök

El Corazón-Fenechka 423/124



Sziasztok



Ha már pink lakkokról van szó,nálam nincs megállás.
Nem is olyan régen nézegettem a hypnoticpolish oldalát,kicsit magas (10euros) postaköltség elrettentett a rendeléstől,viszont a barátnőm is kinézett magának pár indie lakkot,akkor felvettem én is kettő El Corazón lakkot a listámra.

El Corazón spanyolos neve ellenére egy orosz márka,itt van az eredeti oldal,kapcsolatfelvétel után lehet szerintem rendelni innen is.
A Hypnoticpolish oldalról 3 nap alatt megérkezett a csomag,szépen becsomagolva,és Maria egy kedves pár soros üzenetben megköszönte a vásárlást,kaptunk ajándékba water decals matricákat is-igazi üzletpolitika :) -
Az oldal teljesen jó,aki indie lakkra vágyik kattintson nyugodtan,van Dance Legend is a listán....sok más szépséges márka mellett.

Visszatérve az El Corazón lakkra,én most a Fenechka 423/124-es lakkját választottam,talán az active bio-gél jelöli a 423-as számot.
Az active bio-gél azt jelenti,hogy zselés, a körömlakk tartalmaz körerősítőt ami természetesen felvitelkor és használatkor fejti ki az erejét.
Elég gyorsan megszáradt a két réget,az oldalon azt olvastam,hogy 15 perc kell a teljes száradáshoz,nálam ez olyan 7 perc lehetett.
Az üvege széles,16ml lakkot tartalmaz,kicsit hajaz a Ciaté lakkok üvegére,de ez merőben más.
Igényes a kupakja,az ecsete szuper,közepesen széles,jól lehet lakkozni vele.

A lakk neon pink,apró hatszögletű glitterekkel megtűzdelve,ami fekete illetve fehér.
A zselés lakk felvitele sem okozott gondot,az tény hogy kicsit sűrűbb mint az átlag lakk,de nem volt probléma vele.
Gondolkoztam,hogy kell rá valami díszítés,de szerintem kár lett volna elrontani most az összhatást.




 







Teljesen elégedetett vagyok a lakkal,az ára 5,50 euro volt ami szerintem nem vészes,vannak nagyon szép holo illetve jelly lakkok a kínálatban,körömápolók,amikről már nagyon jókat olvastam.
Nálam ennek a márkának van helye,biztos lesz folytatása a jövőben....



Felhasznált lakkok és kellékek



Opi-Natural base
El Corazón-Fenechka 423/124 rétegben
Kiko-Top coat








neked tetszik ez a lakk?





21 megjegyzés :

  1. ahhhwwwww... gyönyörű! szerelem első látásra :)

    VálaszTörlés
  2. Jól néz ki, különleges az üveg is. 16 ml? Az jó sok :)

    VálaszTörlés
  3. Wow!!!! Eszméleten, annyira szépen mutat a körmeiden :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) nem véletlen a pink az egyik kedvenc színem :D - nevetek -

      Törlés
  4. Elképesztően gyönyörű *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szuper,hogy neked is tetszik:) köszönöm:)

      Törlés
  5. Nagyon nagyon gyönyörű ez a lakk :))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó választás volt! Csodás ez a lakk!:D

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű, nagyon tetszik! Imádom a fekete-fehér glittereket, szálakat. A tollas fedőlakkomat még nem is próbáltam rózsaszín lakkon, de most kedvet kaptam hozzá. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is kedvelem az ilyen (fedő)lakkokat is. valamelyik nap bukkantam a CG Whirled away fedőlakkjára,az is fekete és fehér.... kár,hogy mostanában hanyagolom....

      Törlés
  8. Úristen, de csodálatosan szép *.*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!