2014. július 29., kedd

El Corazón-N529a



Sziasztok




El Corazón  pink lakkról már írtam,most a Confetti 529a lesz a soron,ami a csillámos kollekció része.
Az "a" mikróglittert jelölei a számozás mellett,a Confetti kollekcióban vannak "b" jelölésű lakkok,amik nagyobb glittereket jelölnek.

Ez egy lila jelly alapú lakk,telis teli kék és lila mikrócsillámokkal.
Csodás színe van,felülete elég érdes marad,már-már sand hatása van.
Nekem nem sikerült fedőlakkal eltűntetnem ezt,a fedőlakkot egyszerűen beitta  az alaplakk.
Ettől független nagyon tetszik,különleges,lemosása sem okozott gondot.
Az üvegért teljesen odavagyok,nagyon tetszik a virágos minta rajta,igényes az egész.
Száradása gyors,a lakk állaga közepesen sűrű.









Fedőlakos próbálkozás











Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
El Corazón-529a két rétegben
Kiko Top coat





kedveled a jelly lakkokat?









16 megjegyzés :

  1. Tényleg majdnem sand finisű, viszont álomszép lakk :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem az üvegben jobban tetszik, meg az üveg is szép. Objektíven a lakk is jól néz ki, de mostanában nincs kedvem a sötét színekhez, bár ez a liláskék különleges.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is nagyon szép, fedőlakkal is mutatós: )

    VálaszTörlés
  4. nekem csak fedőlakkal, nem szeretem ha érdes, ha csak sima lakk

    VálaszTörlés
  5. gyönyörű. *-* annyira szeretem az ilyen lakkokat. :)

    VálaszTörlés
  6. Che spettacolo! Questo me lo segno: è stupendo!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. grazie :) ho preso su hypnoticpolish.com,costava 5,50euro...la posta era velocissima,parte che costava 10 euro,ma ho fatta la pazza e me lo comprata :)

      Törlés
  7. Nagyon szép ez a lakk tényleg!:)
    Már már sandos hatású a sok csillámtól.
    Nem nagyon szeretem az ennyire csillogó lakkokat,de ez nagyon tetszik! ;)
    Főleg,hogy hol lilás,hol kékes árnyalata van.:)

    VálaszTörlés
  8. Aha, na ez volt, amit Kiko-nak hittem a múltkor a facebookon! Csodaszép.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!