2014. július 19., szombat

Kiko 497-Viola indiano perlato




Sziasztok



A rengeteg általam vásárolt Kiko lakkok közül,egy csodaszép,mások által Chanel Taboo dupe-nak titulált lakkot hoztam.
Nem akarok azonnal párhuzamot vonni,nekem a Chanel nincs meg,így nem tudok véleményt formálni,arra hagyatkoztam amit olvastam.
Sok blogon olvastam,hogy ez a lakk 99%-ban megfelel a Chanel Taboo-nak,felvetettem nektek a kérdést facebook-on,hogy ti hogy vélekedtek erről.
A poszt végén beillesztek egy linket,ahol összehasonlították a két lakkot,igy rátok van bízva a kérdés megválaszolása: dupe vagy sem.

Mindenesetre nagyon szép ez a lakk,kék alaszínű,kék illetve pirosas shimmer lakk,ha valóban Taboo dupe örülük,ha nem akkor is,mert nagyon szép,tökéletesen kielégíti az ízlésem.

2 rétegben kentem fel,száradása közepesen gyors,tegnap este készültek a képek,épp a sápadt naplementében előttem pár képet.
1 rétegben is fedne,az extra fehér körömvégem miatt 2 nagyon vékony réteget kentem fel.














Erre mindenképp az új Pueen Encore egyik palettáját akartam kipróbálni.
Nagyon szuperek a minták,sokan nem kedvelik a teli palettákat,én imádom őket,nagyon ötletes "kiragadni" egy-egy formát a nyomdapalettáról.















És a link ahol láthajátok a két lakkot egymás mellett.


Én örülök ennek a Kiko-nak,1,90 euroért megérte!!



Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Kiko 494-Viona inidano perlato 2 rétegben
Pueen SE04B nyomdapaletta
Bornprettystore díszítő kövek
Barry M-Gold foil nyomdázásra
Kiko top coat




dupe vagy sem?


16 megjegyzés :

  1. Ez milyen gyönyörű!! A mani meg fergeteges, ezekkel a kövekkel :) A nyomdázás is tetszik persze.

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikusan szép a szín, a díszítések pedig csak még előkelőbbé teszik :)

    VálaszTörlés
  3. Ez a lakk csodás nekem önmagába tetszik a legjobban!!!! <3

    VálaszTörlés
  4. Egek, de szép! Simán felveszi a versenyt egy A-Englanddal - látványban mindenképp - el vagyok ájulva!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem is nagyon szuper. :) nagyon jó lakkokat hoztak ki mostanában :)

      Törlés
  5. Annyira gyönyörű ez a lakk,hogy le sem tudom írni.:)
    Nagyon tetszik ahogy összeválogattad a minta részleteket a manikűrhöz!
    Csodás lett mint mindig, ez a manikűr is!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem mondod,hogy tetszik? eddig nem kedvelted a lila lakkokat :D de jó,ha tetszik,köszi :)

      Törlés
  6. Lehet, hogy a gyűrűsujj egy kicsit too much hétköznapokra, de nekem nagyon tetszik. :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaja too much szerintem is :D :D csak azért kerültek fel a diszítőkövek,mert belenyúltam a lakkba :D

      Törlés
  7. Hű ez is fantasztikus, a lakk is, s a minta is! :))

    VálaszTörlés
  8. Omg, gyönyörű ez a lakk (még jó, hogy pont most rendeltem meg :D).

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!