2014. július 8., kedd

Kiko Cupcake 648 Ananas és Kiko 369 Ocra chiaro




Sziasztok


Tegnap este gondolkoztam melyik lakkot kenjem fel,a Lovely neon lakkját szerettem volna kipróbálni, de észrevettem,hogy galád módon összetört az üvege.....
Akkor  a kezembe akadt a Kiko két lakkja,így ezeket használtam fel.

A Cupcake kollekció pár lakkját már bemutattam,most az Ananas van a soron.
Eleinte nem igazán tetszett az üvegben,felkenve viszont kellemesen csalódtam.
A felülete érdekes,kicsit érdesebb mint az Opi sand lakkoké,ebben nincsenek csillámok inkább színes homokszemcsék,olyan ez a lakk mint valami sütemény.
A 369-es Ocra chiaro lakkot-itt megjegyezném,hogy az Ocra egy tónus,a sárgaarany és a világosbarna keveréke- egy sima rétegben szándékoztam felkenni,aztán gondoltam kipróbálom a scaled gradient technikát,amihez viszont fehér alapra van szükség.
Mivel a cikkcakk ollómat elhanyagoltam,most elővettem....Mivel ilyen chevron nail vinyl kapható,úgy érzem felesleges lenne ilyenre költenem,a használata ugyanaz mint a vinyl esetében- ezt pár viedóban láttam is.











  Két vakus kép



Teljesen odáig vagyok ezért a Cupcake lakkért,gyors száradása,és remek színe mellett,nagyon tetszik magamon.
Szerintem ez a lakk vetekszik a Nicole by Opi által megjelent Roughles lakkokkal,igazn nincs összehasolítási alapom,mert a Nicole by Opi nincs meg,viszont sok helyen olvastam,hogy borzasztósan hasonlóak.
Örülök,hogy megvettem ezt a lakkot látok benne egy pluszt,egy két sötét szemcsét amitől válik igaán izgalmassá.


Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Kiko 648 Cupcake-Ananas 2 rétegben
Sinfulcolors -Snow me white 1 rétegben
Kiko 369 Ocra chiaro
Sminkszivacs
Cikk-cakk olló
Kiko top coat






kedveled az ilyen színátmenetes manikűröket?





29 megjegyzés :

  1. gyönyörűek a lakkok , a színűk alapján megkívántam egy kis fagyit :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D ez jó,tegnap nekem is ez jutott eszembe :D

      Törlés
  2. Nagyon jó lett :) Olyan nyamiiiiii :)

    VálaszTörlés
  3. A gyűrűsujjad akár egy fincsi latte. *_*

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól néznek ki együtt, és csodás a minta is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh köszönöm,szuper,hogy tetszik:)
      most csináltam első alkalommal :)

      Törlés
  5. Tényleg gyönyörűséges ez a lakk! Nagyon tetszenek az olyan homoklakkok, melyek nem csillogóak - sajnos ezekhez hozzájutni is kicsit nehezebb, nem drogériás termékek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez ilyen nagyon különleges,matt de mégis más. nem tudom elmagyarázni milyen,tényleg merőben másak mint a sima matt homoklakkok.
      tudom,otthon nincs Kiko azért sajnálom,mert teljesen jó ez a márka, jók a lakkok is,ugye nem is vészes az áruk...

      Törlés
  6. Úristen *-* Ez nagyon nagyon nagyon jó :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) örülök,hogy neked is tetszik:)

      Törlés
  7. De jó lett, szépek a lakkok. De az a közeli fotó, hááát, mint egy bébikaja, valami répásra emlékeztet :D
    A másik lakknak is nagyon különleges a színe, a színátmenet is ötletes.

    VálaszTörlés
  8. Kávé, vanília fagyi, süti...minden bejön ezen a manin! Nagyon nagyon jó!

    VálaszTörlés
  9. Ez durván jól néz ki!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik :) köszönöm :)

      Törlés
  10. Nem akarsz csinálni egy tutorialt erről a cikkcakkos színátmenetesről? Mert ha van, lehet, elkerülte a figyelmem, de nagyon tetszik:).

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szupi! A karamellás fagyi jutott eszembe róla :D Már instán is nagyon tetszett!

    VálaszTörlés
  12. Mit ki nem találnak... őrület! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ó szerintem ezer féle technika van,ezért jó ez a manikűrös móka :) mindig van új a nap alatt :)

      Törlés
  13. Nagyon tetszik a manid, igazi reggeli tejeskávé sütivel köröm lett, öröm nézni. :)
    Egy apró építő kritika: mikor írod, hogy már volt bejegyzés a Cupcake lakkokról, illetve más hasonló esetben megtennéd, hogy belinkeled az említett bejegyzést? Sokkal egyszerűbb így nekünk, olvasóknak, mint visszakeresgélni, sokan nem vennék a fáradságot sem. Pedig így is növelheted egyes bejegyzéseid olvasottságát, és nekünk is egyszerűbb eljutni az olvasandó oldalra. :)
    Amúgy pedig Nailland, üzenem, hogy Kikot Magyarországra, köszi! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. teljesen igazad van.köszönöm,hogy megjegyezted
      most nem fogom magam feltüntetni mint jó blogger,néha kicsit sietek a bejegyzés megírásával,ezért nem szoktam linket beszúrni....viszont megfogadom a tanácsod :)
      én is sajnálom,hogy otthon nincs Kiko teljesen jó ez a márka..

      Törlés
  14. annyira tetszenek nekem a kiko cupcake lakkok :) a gyűrűsujjad meg tényleg olyan, mintha kávés lenne :) nagyon király az egész manikűr, ahogy van :)

    VálaszTörlés
  15. ohhh oltári jó ez a mani és ez a homok Kiko lakk. **-**

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!