2014. július 12., szombat

Kiko Cupcake-655 Menta



Sziasztok



Kiko lakkok teljesen magukkal ragadtak,mai napra a Cupcake Menta lakkját hoztam.
A lakkos "kupacban" találtam rá az Essence Grunge lakkjára,a Cupcake lakk mellé fel is kentem.

Cupcake lakkokról már írtam,az Ananászról itt,pinkről itt,és a kékről itt.
Eddig talán az Ananász volt az ami igazán tetszett magamon,ez a zöld sem rossz.

2 rétegben fed,cukorka szerű lesz a felülete érdes,engem nem zavar.
Kék és pirosas szemcséket szórtak a lakkba,szerintem ez nagyot dob rajta.
Száradása kicsit lassú,az Ananász sokkal gyorsabban megszáradt.


Az Essence 03 Grunge me tender suede lakkja,hát nem is tudom,nem az az igazi suede lakk,nem szárad teljesen mattra,és nem is az a csillámos fajta.
Nem vártam tőle egy W7 suede hatást,ez a feeling elmaradt, e hiányosságát kárpotólja a színe.
3 réteg kellett a tökéletes fedéshez.










Összességében jók ezek a Kiko lakkok,az Essence az a fajta amit én nem vennék újra.
Most a Kiko lakkok 1,90 ,1 illetve 2,90 euroba kerülnek,tegnap zsákmányoltam 10 lakkot,és hamarosan újra rendelek :) - hónap  végéig ingyenes a posta is :)
A jövőben sok Kiko lakk lesz a blogon,lehet játékra is bocsájtok majd egy-két szépséget :)




Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko Cupcake-655 Menta 2 rétegben
Essence 03 Grunge me tender 3 rétegben




kedvenc menta lakkod?





17 megjegyzés :

  1. Jaj, ez a főzelékes makro fotó :D Sosem látjuk ilyen közelről a lakkokat, nagyon érdekes így szemlélni őket :)
    Nekem mindegyik tetszik, bár bosszantó, ha nem azt kapjuk, amit várunk, nem rossz az az Essence sem. A másik meg nagyon vidám :)

    A kék linknél nekem a rózsaszín jön be ismét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi,hogy írtad,orvosoltam a hibát :)
      oh szerintem kell a makró fotó,én nagyon élvezem,hogy közelről is lehet látni milyen egy lakk.
      a krémes lakkokat nagyon ritkán fotózom makróval,viszont az ilyen extra sand,meg holo lakkokat imádom nézegetni :)
      amúgy tényleg főzelék jellege van :D :D :D

      Törlés
  2. Szerintem nagyon jók a makrók, én is szeretem őket. Szerintem így az ember könnyebben tud dönteni, megvegye-e az adott lakkot. (-: A Kiko annyira szép!! (-: Én kifejezetten szeretem az érdes felületeket, ezeket csak elrontaná a fedőlakk. Az Essence pedig nyomdázva talán szebben mutatna.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pont erre gondoltam én is,hogy sokkal jobban lehet látni makró képeken a lakkokat.
      most a nyomdázás lemaradt,eskü néha olyan nem jól érzem magam,hogy szinte minden manikűröm nyomdázott.....szóval most inkább ez lemaradt :)

      Törlés
  3. Egyértelmű, ez a Kiko nagyon bejön!

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. kiko-t boltban vettem,szerencsére a közelemben van egy. de lehet online is rendelni:http://www.kikocosmetics.it/
      viszont bánom,hogy nem előbb vettem meg ezeket,nekem a Gelsomino volt az,ami listás lakk volt,de lemaradtam róla.Ha gondolod keress rá,szerintem az egyik legszebb lakk volt a kollekcióban :)

      Törlés
  5. Ez a kiko tényleg nagyon szép és érdekes lakk,főleg makró fotón. :D
    Nekem mindkét lakk tetszik.:)

    VálaszTörlés
  6. csodás ez a kiko lakk :) nekem az essence is tetszik :)
    nehéz kérdés, sok menta lakkot szeretek... épp tervezek róluk egy posztot :D

    VálaszTörlés
  7. Hát nem is tudom, tetszik is meg nem is. Így az Essence lakkal együtt nem rossz az összkép, de a Kiko kicsit nekem furi :D A makrók láttán fogkrém jut róla eszembe :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem ez a Kiko pont ilyen. vagy bejön,vagy nem....
      eleinte nekem sem tetszett,amikor kijöttek a Nicole by opi Roughles lakkok akkor láttam a Kikonál és eldöntöttem kell pár.
      szerintem az érdekessége teszi széppé :)

      Törlés
  8. annyira tetszenek ezek a Cupcake lakkok, legszívesebben az összeset magaménak tudnám. *-*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!