2014. július 3., csütörtök

Körömlakk haul


Sziasztok



Mostanában nem igazán volt körömlakkos haul bejegyzés,teljesen összefolynak a napok,így nem igazán emlékszem melyik lakkot mikor vettem,vagy épp írtam már róluk :)
Sajnos van ilyen,minden dolgot én sem tarthatok fejben,már tervben van egy rendszerező doboz vagy fiók ahova majd beteszem a tesztelésre váró lakkokat,bevallom mostanában eléggé szétszórt vagyok.
Ennek sajnos van alapja,magánéleti gondjaim is vannak,így ez rányomja bélyegét az egészre, a blogra és a hangulatomra is.
Eléggé rendszerszerető ember vagyok,a dolgaimat nagy rendben tartom, de a káoszban is a rendet látom,szóval kicsit össze kell kapnom magam és rendbetenni mind a lakkjaim mind a lelkemet.
Nade,hogy jobb kedvem legyen kicsit bevásároltam lakkokból.
Mivel jövő héten kezdődnek a leárazások,gondolkozok,hogy még meglepem magam valami aprósággal....


Legutóbbi egy szuper akcióra lettem figylemes,miszerint a Kikonál ingyenes volt  a posta.Jövő héten ha minden jól megy,plusz akciók lesznek majd...
A lakkok 1 illetve 1,90 euroba kerültek,a nagy része 1 euros lakkok,egyedül a Cupcake 2,90.
Lássuk őket:

Balról:

336 Blu elettrico ez egy nagyon intenzív kék,már-már neon,de mégsem neon :)
265 Blu China Ezen a lakkon hezitáltam talán a legtöbbet,nagyon szép mély kék,nem bántam meg,hogy megvettem.
529 Scarabeo metallico 
Laser 434 Psychedelic Blue ezt már egy ujjamon láthattátok,amikor a DL holo fedőlakkot teszteltem
Denim 465 British Jeans
Denim 466 French charcoal





504 Rosa glassa perlato
505 Rosa Caprifoglio perlato
281 Mango én nem látom ezt mangó színnek :D
240 Rosso mela -remélem ez lesz végre a tökéletes piros lakk
494 Amaranto perlato





479 Sesamo dorato perlato- ez a lakk!!! egyik kedvencem annyira szép!
355 Giallo canarino
369 Ocra chiaro
368 Arancio bruciato -ej ej talán ez az egyik ami nem igazán tetszik
389  Lattementa







278 Viola orchidea microglitter
245 Rubino scuro perlato-csodálatos
224 Rame scuro perlato
533 Verde dorato perlato
392 Verde giungla -igazi őserdő szín lesz nagyon tetszik





Cupcake 648 Ananas




Következő lakkokat Erika küldte nekem,örök hála!!
Borzalmasan sajnálom,hogy nálunk Moyra és egyéb szuper otthon kapható márkák nincsnenek.
Nekem hiányzik a Moyra,azért is mert olcsósága ellenére szerintem nagyon szuper,tartós és valóban mostanában beerősített a kollekció vonal.
Amiket választottam


Vivid sand
713 Sunflower
712 Summer green
715 Shocking pink
714 In bloom
711 Party pink






Sugar sand 862 Wishing well
Sea salt 884 Calypso


Lovely lakkok
Az Ibiza lakkoknál azért már most megjegyezném,hogy nincs műkörömöm és így is fogom használni a lakkokat.:)


Color club holo lakkok




 Opi-What wizardry this? ezt még a Sheer tints lakkokal rendeltem egy külföldi oldalról.



Ivett segítségével vettem pár P2 illetve Rival de loop lakkokat,az egyik ajándék volt,ezer hála és köszönet Ivett!!!

P2 Adorable
P2 Lovesome
P2 Strict
Rivale de Loop 01 Dreamland-ez pink holo
21 Two face-love love love
Kék sand ennek nem találtam a nevét





3 Nicole by opi-t is vettem,a többit már teszteltem
Goodbye shoes
Strike a pose-Madonna után must have
Our fuchsia's lookin bright



Morgan Taylor-Under the stars



Deborah Milano-Hello Kitty 8




Jöhetnek a kommentek,hogy mi legyen amit teszteljek legközelebb :)




27 megjegyzés :

  1. Jaj, az a rózsaszín KIKO lakk sor......belehalok :D

    VálaszTörlés
  2. gyönyörűek ezek a lakkok!!!!! a kék kiko sor egy álom, a zöld csillámos illetve a cupcake kikora is nagyon kíváncsi lennék! :) P2 lakkokra, Morgan Taylor lakkra szintén :) engem ezek érdekelnek a leginkább, de a többi is nagyon tetszik, és várni fogom azokról is a tesztet :))

    VálaszTörlés
  3. mennyi minden :D mindegyik nagyon szép :) én nem tudnék választani, túl sok a választék :D

    VálaszTörlés
  4. Akkor írom..:D
    Morgan Taylor-Under the stars erre nagyon kíváncsi vagyok!:)
    Valamint a P2 lakkokra.
    Nem utolsó sorban a kiko lakkok is csodásak,azokból a rózsaszín sor nagyon szép!:)

    VálaszTörlés
  5. ohh azok a KIKO lakkok. *-* szerelembe estem. :D

    VálaszTörlés
  6. Képtelenség választani, gyönyörű mind :)

    VálaszTörlés
  7. Hű, a mindenit, ez aztán szép kis mennyiség :) Az a lila kiko lakk belopta magát a szívembe (278-as) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem hiszed el, a 278-as lakkon vaciláltam vagy fél órát. ki be tettem a kosárba mondom á ez nekem nem kell....
      aztán megvettem. láttam egy olyan swatch képet,amin megfogott! amikor felkentem margarétára ez volt az első ami szemet szúrt,mondtam magamban: ez de szép,milyen jó,hogy megvettem :D

      Törlés
  8. Hű, nincs is nekem sok lakkom :)
    Á, nem lehet választani, melyiket milyen sorrendben teszteld, elfogadnám mindet, kivéve, ami megvan :)
    Tényleg annyira szép mind, főleg így egymás mellett, csak sóhajtoztam a képek láttán...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mi számít soknak?
      szerintem az én mennyiségem már beteges,vagy 500 lakkom lehet. most gondolkoztam,hogy lassan összeírom mert kíváncsi vagyok így legalább a nagy mennyiség láttán mostanában nem veszek többet :D
      amúgy kár lett volna kihagyni a lehetőséget,inkább veszek 19 lakkot mint 3 indie-t....tudom,van különbség,de azért árban sem mindegy.

      Törlés
  9. kék KIKO lakkok, minden mennyiségben ^^ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mostanában nekem is ezek tetszenek inkább :)

      Törlés
  10. Ahhh mennyi szépség! A CC-k, a MT, Denim, Cupcake...mindet várom! :-)

    VálaszTörlés
  11. Hú, brutál mennyiség, de mind egy szálig gyönyörű!:)

    VálaszTörlés
  12. A 265 nekem is megvan :) Az 529 és a 434 nagyon tetszik így képről, meg még egy csomó, főleg a KIKO-k :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Blu China tényleg nagyon szép. látom inkább a kék vonal tetszik :)

      Törlés
    2. Igen, egyértelműen a kék lakkok a kedvenceim :)

      Törlés
  13. a CC over the moonra én is pályáztam volna, de mire az üzletbe értem, mondták,hogy valaki az utolsót is elvitte :(

    VálaszTörlés
  14. Ó, balsors, miért nem lehetnek az enyémek ezek a drágaságok?:D Nem is tudom megmondani mit látnák szívesebben először, minden olyan szép :))

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!