2014. július 31., csütörtök

Layla Hologram effect-02 Coral glam


Sziasztok



Nem is olyan régen megkérdeztek-a családban-,hogy szeretnék-e egy Layla holo lakkot.Természetesen nem utasítottam vissza,a választásom pedig a 02 Coral glam-ra esett.Azóta választottam még egy pinket,amit remélem hamarosan meg is mutathatok majd nektek.

Eddig nem volt Layla holo lakkom,az ok egyszerű-csak online elérhető a számomra.Mivel a párom unokahuga nyári munkán van egy drogériában ahol van Layla,azonnal rám gondolt.
A holo lakkok elég húzósak,12 euro darabja online,a boltban nem tudom,mert ajándék volt,így nem kérdeztem mennyibe kerülnek.
Mindenesetre nagyon jókat olvastam róluk,hogy valóban szuper holósak,így örülök,hogy kipróbálhattam.


A lakk egy nude árnyalat,a tökéletes fedést 3 réteggel értem el.
Olvastam,hogy a lakkozás előtt érdemes felreszelni a körömfelületet,nem tudom miért?! Én az összes holo lakkom alá Nfu Oh Aqua base-t használok vagy 4 éve,nem értem miért kéne felreszelni a körmöm...
















Teljesen elégedett vagyok a lakkal,gyorsan szárad,könnyen kezelhető,és szuper holos.





Felhasznált lakkok és kellékek



Nfu-Oh-Aqua base
Layla-02 Coral glam 3 rétegben
Winstonia w-04 stamping plate
Kiko Top coat
Konad fekete lakk



tetszik a nude holo lakk?






11 megjegyzés :

  1. Igen, nagyon tetszik, főleg nyomdával! Nagyon rendes a párod unokahúga :) Te jó ég, ha drogériában dolgoznék, ott verném el a fél fizetésemet az első hónapokban :D
    A köröm felületének reszelése meg??? Minek? Soha nem csináltam, szerintem csak barázdásabb lenne a végeredmény nálam...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. anno adtam be önéletrajzot a sephorába :) ott inkább "férfiak" dolgoznak,tehát nem egyszerű bekerülni. :D
      a felreszelést én sem értem,árulnak külön reszelőt a holo lakkhoz. lehet fényes lesz a felület amin jobban látszik a holo....eskü nem tudom.
      tényleg rendes,hogy gondolt rám,sokszor kapok sminktermékeket is ajándékba,de leginkább lakkokat.Amióta tudják,hogy ez a hobbim nem fukarkodnak ajándékokkal :D

      Törlés
  2. Uh, nagyon szépséges! Főleg a közvetlen napfényben készült képeken tetszik a színe.

    VálaszTörlés
  3. A napfényes képeken nagyon szép! Erről azt olvastam, hogy a fényes és egyenletes felületért kell polírozni, aztán közvetlen mehet a holo, alap nélkül...hát még nem próbáltam és nem is igazán szeretném.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor jól gondoltam :D ebbe a részbe annyira nem msztam bele,nálam felejtős a körömfelület felreszelése.....

      Törlés
  4. úh, ez kva szép! olvastam, hogy a layla holok szépek, de ennyire?

    VálaszTörlés
  5. Én is jól érezném magam egy drogériában :D Szépséges ez a lakk, mintával is...

    VálaszTörlés
  6. Nagyon széééép! :)
    A színe is tetszik és tényleg szuper holos lakk!
    De kíváncsi vagyok a pinkre is majd természetesen!:D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép, lélegzetelállító :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!