2014. július 10., csütörtök

Lila manikűr



Sziasztok


Imádom a lila színt,talán a második kedvenc színem a pink után.
Nem vagyok pink lady,például ruhában nem igazán kedvelem a barbie színeket,kinőttem már ebből a korból,viszont a lila szín olyan,amit nagyon elegánsnak érzek,így elég sokszor viselek lila ruhadabardot-is.

Mai manikűrhöz a Butter London-Molly Coddled lila lakkját választottam és egy érdekes színű Debby sand lakkot.
A Debby nagyon szép homokhatású lakk 2 rétegben egyenletesen fed,nem igazán érdes a felülete.
Azt sajnálom,hogy a lakknak neve nincs,csak egy szám díszeleg rajta...
A Butter London lakkot még tavaly vettem itt már írtam is róla.










Nekem tetszik ez a manikűr,szép a Butter London levendulaszínű lakkja,viszont ezzel a nyomdapalettával nekem nem igazán megy a nyomdázás.
Vannak olyan minták,amiket a nyomdázógumi fel sem vesz.....




Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Butter London-Molly Coddled 2 rétegben
Debby Sand 07 két rétegben
Konad fekete nyomádólakk
W212 nyomdapaletta





kedveled a lila lakkokat?





12 megjegyzés :

  1. Nem megy a nyomdázás? Ahhoz képest nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ahhhh bejegyzés írása közben megzavartak,azt nem írtam bele,hogy egy óra volt kb. felvarázsolni a mintákat.... :D

      Törlés
  2. Gyönyörűséges ez a homoklakk! *o*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm,örülök,hogy tetszik. :) jó ez a márka,még csak most "kóstolgatom", vannak szuper homoklakkjaik, egy-kettőt tuti beszerzek még :)

      Törlés
  3. elképesztően gyönyörű ez a Butter lakk *-*

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűek a lakkok :) szupi lett a nyomdázás *.*

    VálaszTörlés
  5. Csodálatosak a lakkok, na és ez a nyomdázás, hihetetlenül feldobja még pluszban!

    VálaszTörlés
  6. gyönyörűű mani, nagyon tetszik ez a két lakk :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép a színe mindkét lakknak és a manikűr is csodás lett :)

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép ez a Butter lila lakk. A minta is nagyon fain rajta.:)

    VálaszTörlés
  9. Az a sima lila lakk eszméletlen szép :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!