2014. július 9., szerda

Morgan Taylor és Color Club-Over the moon

Sziasztok



Mai bejegyzésben csillagok és a hold nem is,de kék lakkok szerepelnek.
A Morgan Taylor lakkot ezer éve kinéztem magamnak,de sohasem rendeltem meg,mert mindig volt más ami jobban tetszett.
Egy bő 2 hónappal ezelőtt viszont rávettem magam és megrendeltem ebay-en.
4 euroba került a lakk átszámítva,postával együtt.Mivel a Morgan Taylor amerikai márka,onnan rendeltem,usában a lakkok elég olcsón kerülnek ki a boltok polcaira.
Under the stars egy tengerészkék jelly finishű lakk ezer és millió mikróglitterrel.
Bevallom csalódtam a lakkban.Most le is lőttem a poént,valamiért többet vártam tőle,talán egy olyan szép csodalakkot felkenve,amitől elakad a lélegzetem.
3 rétegben kentem fel,az első kettő szinte semmire sem volt jó,olyan szintem,hogy a csillámok összeálltak egy csoportba.
Ennek ellenététe a Color club-Over the moon lakkja,valami fenomenális holo csoda,kék színben.














Nyomdázva gondoltam jobb lesz a Morgan Taylor,hát nem tudom,annyira nem lett jobb az egész manikűr.








Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Nfu-oh-Aqua base
Color Club-Over the moon 2 réteg
Mogan Taylor-3 réteg
Sugar Bubbles-SB018 paletta
Konad kék és sárga lakkok
Kiko Top coat





neked tetszik a Morgan Taylor lakk?



24 megjegyzés :

  1. Szerintem pedig szép lakk mindkettő nyomda nélkül is. 3 réteg nem vészes, majd később biztos sűrűsödik, meg hát fekete alapra is lehet kenni. Rossz, ha többet, jobbat vár az ember, de aki olvassa a posztodat, már nem csalódik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jó ötlet a fekete alaplakk !!!
      lehet ősszel jobban fog tetszeni ez a lakk....majd kitalálok valamit :)

      Törlés
  2. Üvegben tényleg jobb a MT, a CC viszont szép, neki nagyon jól áll a nyomda :)

    VálaszTörlés
  3. szép együtt a két lakk és a minták is nagyon jók rajta. :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is az Over The Moon van most a gyűrűsujjamon, elképesztő, mit tudnak ezek a CC-k. :) Szerintem amúgy ez a MT lakk is szép, sajnálom, hogy neked nem jött be. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. CC-k szerintem holok császára,egyik lakk sem ennyire holós mint ezek :)
      MT lakkot lehet nem jókor kentem fel,nem mindig van kedvem a kékhez ...de szuper,ha neked tetszik :) köszönöm :)

      Törlés
  5. Nekem mindkét szín nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  6. nyomdázás nélkül jobban tetszik. :)

    VálaszTörlés
  7. nagyon szépek ezek a lakkok :O főleg a morgan taylor

    VálaszTörlés
  8. Szerintem csodálatos a MT lakk, megláttam és a szavam is elállt *.*

    VálaszTörlés
  9. Nekem is mindkettő nagyon tetszik,nyomdázás nélkül.A cc lakkra nagyon fáj a fogam,remélem,hogy hamarosan érkezik belőle,és tudok majd venni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is remélem,hogy feltöltik a készletet. van egy-kettő ami must have :)

      Törlés
  10. Nekem most itt a Color club a favorit! :D Csodás színe van és nagyon jól mutat rajta a minta is.
    Nekem a Morgan jobban tetszik önmagában.:)

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok,
    A Morgan Taylor körömlakkok hazai hivatalos forgalmazója a harmonyshop.hu, élőben megnézhető és megvásárolható a 3.kerületi eurocenterben. Üdv!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönjük szépen az információt :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!