2014. július 17., csütörtök

Moyra-Sea salt-Calypso és Zoya-Shelby



Sziasztok



Pink manikűr nálam mindig előnyt élvez,ebbe a bejegyzésbe belecsempészek egy kis step by step-et.

Moyra Sea salt lakkok még mindig a listámon vannak,hazautazásomkor tuti betankolok.
Calypso egy pink crelly finishű lakk,azaz a krém és a jelly lakkokat keverték össze.
Színe inkább babapink a Shelby mellett szerintem feltűnő,a Shelby csersznyevirág pink.
A Calypsoból nálam 3 rétegre volt szükség,száradása gyors.
Nagyon különleges a Moyra,imádom,szinte mindegyik szín tetszett amit másoknál láttam.











Chevron scaled gradient-ről.

Először felkentem egy fehér alaplakkot.
Mindegy milyen színű az alaplakk.Én most fehéret választottam.




Sminkszivaccsal felvittem a fehér illetve pink lakkok keverékét.
A lényeg,hogy az alapszínnek mindenképp szerepelnie kell a szivacson,tehát a két szín közül az egyik az alapszín kell,hogy legyen.




Celluxból kivágtam a formát,majd arra a részre ragasztom,ahol a pink van.
Lehet fordítva is csinálni,esetemben lehetett volna,hogy a körömágyhoz közel kerül a pink majd ez megy át fehér színbe.

 

Itt megismétled a szín felvitelét.És készen vagyunk.


Nagyon tetszik ez a Moyra lakk,a szín pazar,alig várom,hogy a többi általam kinézett lakkot is megvegyem.





Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Moyra-Sea salt-Calypso 3 rétegben
Sinfulcolors-Snow me white 1 rétegben
Sminkszivacs
Cellux
Cikkcakk olló
Zoya-Shelby 
Kiko Top coat





melyik Moyra Sea Salt lakkot vetted meg-ha megvetted?










21 megjegyzés :

  1. Nagyon jó :) Köszi a technikát, nagyon látványos. Megvárom, míg ideérnek hozzánk a Sea Saltok, egyelőre csak az összes többi kollekció van meg. Nekem a piros és a fehér tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) oh én tuti betankolok,amikor hazamegyek :D

      Törlés
  2. Jujj, köszi a tutorialt a végére. :)
    Nálam is jöhetnek a pink lakkok és manikűrök, nem tudok ellenállni nekik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szívesen :)
      szuper,akkor pink-testvérek vagyunk :)

      Törlés
  3. Nagyon szépek ezek a színek együtt! És valóban olyan szép ez a Moyra lakk is. (-:

    VálaszTörlés
  4. Hú, de gyönyörű lett!!! Köszi a leírást, nagyon tetszik ez a technika! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szívesen :) örülök,hogy tetszik a manikűr:)

      Törlés
  5. Nagyon jó lett! Lehet megpróbálom :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett, tetszik a manikűr...rajtad :) Moyranak ez a kollekciója nem fogott meg, talán a glitterek miatt.

    VálaszTörlés
  7. Csodálatos lett ez a manikűr!
    Nagyon tetszik a gyűrűs ujjad! Jó ez a technika.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) próbáld ki,kíváncsi vagyok a te verziódra :)

      Törlés
  8. Csodaszép mankűr lett, jó hogy leírtad, így már nem is tűnik annyira bonyolultnak :)

    VálaszTörlés
  9. nagyon szép tényleg ez a moyra lakk... eleinte nem győztek meg a sea salt lakkok, de már egyre inkább elnyerik a tetszésemet :) ez a technika pedig továbbra is király, lehet egyszer kipróbálom :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!