2014. július 23., szerda

P2-Lovesome és Nicole By Opi-Our fuchisa's lookin' bright


Sziasztok



A P2 sand style és a Nicole by opi,nem hittem,hogy nyerő páros lenne.
Talán a P2 most jobban mozgatta a fantáziám,mint a Nicole by Opi,ez pont olyan szín,ami ezer másik márkában fellelhető fukszia,semmi extra csak egy krémes lakk.
P2 viszont szerintem olyan szinten szuper,hogy tényleg kéne otthonra,lehet tüntetni megyek majd a Dm elé,leláncolom magam és éhségsztrájkolni fogok,hogy igenis KELL P2 otthonra!!!

Nicole by opi-Our fuchia's lookin' bright lakkja egy krémes fukszia lakk,2 rétegben szép fényesre szárad,ezzel ellentétben a P2-Sand style Lovesome lakkja egy pinkes lakk,extra hatást az arany csillogás ad neki.
A P2 lakkokban az a legjobb,legalábbis a sand lakkokban,hogy a kupak színe hasonló a lakk színével :)














Gondoltam kicsit bolondozok a Dance Legend-Top prismatic lakkjával.
Csillagokat alkottam velük,mégpedig,a fedőlakkot felkentem fóliára száradás után kilyukasztottam  csillag lyukasztóval.












Felhasznált lakkok és kellékek



Orly-Bonder
Nicole by Opi-our fuchsia's lookin' bright 2 rétegben
P2 020 Lovesome 2 rétegben
Dance Legend-Top prismatic
csillag lyukasztó
Kiko Top Coat







kedveled a fukszia lakkokat?


34 megjegyzés :

  1. Igen, jó szín, kedvelem a rózsaszín összes árnyalatát! Vicces, de nekem is fontos, hogy néz ki az üveg, és szeretem, ha azonos a kupak és a lakk színe :) Engem a P2-nél jobban érdekelne a Nicole by OPI, örülnék, ha az is kapható lenne a DM-ben.
    A holos csillagok is nagyon szépek!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://www.emag.hu/korom/opi/c?ref=bc itt vannak nicole by opi lakkok :)
      szerintem is kéne otthonra,ez a márka nagyon szuper,nem véletlen az opi kistestvére :)

      Törlés
  2. Ez a lyukasztós ötlet milyen jó! :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik ez a NOPI. :) És a P2 is, biztosan beszerzek majd párat Ausztriában. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh jó neked,én felvásárolnám őket :)

      Törlés
  4. Szerelmes lettem ebbe a P2 lakkba!!!! Egy epedő szív üzeni Tolnából....

    VálaszTörlés
  5. gyönyörű ez a P2 lakk *.* és a csillagok... *.* csodás manikűr

    VálaszTörlés
  6. Eszméletlen jó az összhatás, na és ez a lyukasztós megoldás valami hihetetlenül ötletes! :)

    VálaszTörlés
  7. De jók így együtt! A rózsaszínnek ezt az fukszia árnyalatát kedvelem leginkább :) Tényleg behozhatnánk hozzánk is ezeket a P2 lakkokat :)

    VálaszTörlés
  8. Tesóm miért nem ezt a lakkot szúrta ki?:D csodálatos O.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez állandó kolelkciós lakk.majd legközelebb kérd ezt....

      (miért nem szóltál Ivettnek? ő is ott volt a blogtalin,ő vette meg nekem is.......)

      Törlés
    2. Nem lesz legközelebb valószínű, mert már nem megy vissza :)

      Mert itthon volt már mire kérhettem volna tőle :) Mármint Ivett. Mármint érted, átfedésben volt egymással tesóm meg Ivett :)

      Törlés
  9. Nagyon szép ez a NOPI lakk, a csillagos megoldás is tetszik. Végre nekem is megjött a DL top prismatic lakk :)

    VálaszTörlés
  10. Minden nagyon gyönyörű, de az alap lakk nagyon szép, dejó lenne ilyen szép hosszú körmöket birtokolni, 100% hogy veszek valahol

    VálaszTörlés
  11. Csodaszép! És nagyon ötletes a nailart!

    VálaszTörlés
  12. Mindkét lakk gyönyörű!:) A csillagok nagyon szuperül mutatnak,jó ötlet volt variálni a lakkal! :)
    Nagyon tetszik ez a manikűr!

    VálaszTörlés
  13. Nagyon tetszik mindkét lakk, és szuperek összeeresztve is :)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon jó lett! A kis csillagokat tök jól kitaláltad, szuper lett! Ezt a P2 lakkot meg még hordanám is :O Nagyon szép színe van. És egyetértünk, P2-t mindenhová! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kell a petíció :D
      örülök,hogy tetszik a manikűr.köszönöm:)

      Törlés
  15. Nagyon szép lett, ez a top prismatic már nagyon fent van a kivánságlistámon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem sokkal szebb mint a Top sahara! főleg,ha jobban kedveld a holo lakkokat :)

      Törlés
  16. Ezek a csillagok eszméletlen jók :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!