2014. július 4., péntek

Rainbow Honey-Be mine


Sziasztok



Egyik nap pakolgattam a lakkjaimat,akkor félretettem ezt,mondván valamelyik nap majd felkenem.
Mindig ez van,hogy másra jut idő :D Viszont szerencsére most beadtam a derekam,és felkentem,sikerült lekapni napsütésben.

Rainbow honey egy amerikai indie márka,tavaly vásárlásnál azért vetettem rá szemet, mert pink lévén crelly finishe van,arany pelyhekkel.

Viszont 3 rétegben fed,ami nálam egy kicsit hátrány,ettől független iszonyat tetszik a színe.








Erre aztán a Bornprettystore új szegecseket pakoltam fel,érdekessége,hogy ilyen állatmintás(?) mindenféle színben pompázó.
Nekem a zebramintás tetszik,a többi sem rossz,viszont ehhez a manihoz nem illik.
Ehhez szerintem valami állatmintás nyomdázás kell,amihez illenek a szegecsek.










A szegecseket ITT találjátok,BBB10 kóddal kedvezményt is kaptok :)


Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Rainbow honey-Be mine 3 rétegben
Bornprettystore szegecsek




kedveled az ilyen lakkokat?




9 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik a színe, csodás *.*

    VálaszTörlés
  2. Te jó ég, szerelmes vagyok ebbe a lakkba *.*

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű ez a lakk *-* azok az arany pelyhek... *-*

    VálaszTörlés
  4. Ilyen szegecstárcsát én ebay-ről rendeltem, ugyan ezek a színek, ebben a sorrendben, csak teljesen más a minta, az inkább olyan "festék fröcskölt", de ezek is nagyon jól néznek ki!

    VálaszTörlés
  5. gyönyörű ez a szín *.* és nagyn tetszenek ezek a szegecsek :OO

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó kis szín, hm a szegecsek sem rosszak, valami vagányabb színnel képzelném el én.

    VálaszTörlés
  7. szép ez a lakk nagyon, de olyan érzésem van a fotókat nézegetve, mintha egy olyan barry m princees/moyra/china glaze "rózsaszínben arany" homoklakk lenne sok-sok fedőlakkal

    VálaszTörlés
  8. de szép ez a lakk. *-* na meg ezek a szegecsek is jók. :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!