2014. július 2., szerda

SNC-Kedvenc nyári szín



Sziasztok



Nyári kihívás első témája a kedvenc szín,hát nehéz egy színt választani csak.
Nálam idén a sárga illetve zöld lakkok hódítanak, viszont mai maninak neon lakkokra szavaztam.
Zöld mindig is a kedvenc színem volt,neonban nálam telitalálat.

Két lakkot választottam,a DL Exotic fruit és a Moyra zöld neon lakkját,amiket fehér alaplakkra kentem fel.
Igazi világító neonzöld,rengeteg fekete "szemcsével",a Moyra kicsit hígabb,ebből 3 réteg kellett.












Idén nálam a neon lakkok hódítanak nyáron,alig váro,hogy teszteljem a Moyra homoklakkokat.


Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Opi-Alpine snow 2 rétegben
Dance Legend-Exotic fruit-955 Kiwano 2 rétegben
Moyra 66-3 rétegben
Konad fehér lakk
Konad m60 nyomdapaletta
Konad top coat








kedveled a neon lakkokat?

11 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik ez a DL lakk :) Szép manikűr lett :)

    VálaszTörlés
  2. Azta, de szép ez a lakk! :) Meg a manikűr is gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik az a lakk*-* Szép mani lett!:))

    VálaszTörlés
  4. Idén vettem először én is neon lakkot, de zöldet pont nem, abból inkább a krém finishű a kedvencem. A fehér mintás nagyon tetszik!
    Moyra neon homoklakkom van nekem is, sárga, pink és narancs, talán el is fogynak nyáron, ezeket kenem kézre lábra legtöbbször.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon neon,nagyon zöld..Jó ütős színe van! Tetszik nagyon!:D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon brutál mani lett. :D

    VálaszTörlés
  7. nagyon király lett, ütős ez a szín :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!