2014. július 5., szombat

Virágos manikűr


Sziasztok


Ma egy nagyon szép manikűrt hoztam,Didoline inspirációja alapján amit ITT találtok.
Alaplakknak a Rimmel-Lose your lingerine lakkját használtam,3 rétegben.
Sok helyen olvastam,hogy nem igazán működött nálatok a lakk,nos bátran írhatom,hogy a rétegek felkenése közt kell egy kis idő,hogy elteljen.Ez általában az ilyen pasztell lakkokra igaz.

Erre nyomdáztam a Winstonia Floral nyomdapalettával majd kitöltöttem a szirmokat az Opi -Sheer tints lakkjaival.
Nekem tetszik ez a manikűr szines vidám,eleinte a mutatóujjam nem tetszett,de mégis más,mégis szép ezen a nagyobb virág és a színes szirmok.




 

 



Ezzel a manikűrrel jelentkeztem egy játékra,sajnos like gyűjtős is,szóval ha van kedvetek szavazzatok rám az alábbi linken:

köszönöm :)


Felhasznált lakkok és kellékek

Opi-Base coat
Rimmel-Lose your lingerine 3 rétegben
Opi-Sheer tints 
Winstonia Floral stamping plate
Konad fekete lakk
Kiko top coat





kedveled a színes virágos mintákat?



26 megjegyzés :

  1. Nagyon jó, szeretem a virágmintát, de mindig elborzadok, hogy te jó ég, mennyi türelem és kézügyesség kell ehhez. (Meg nem remegős kéz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik :)
      annyira nem vészes ez a manikűr,csináltam ennél már komplikáltabbat is,viszont nem hiszed el,néha beremeg a kezem :D pedig elvileg nagyon precíz vagyok a munkában,ugye az ékeszkészítésnél nem megengedett a remegő kéz,mondjuk amikor a követ illeszted a helyére :)
      türelmem van jó sok,időm sajnos nagyon kevés. szívesen csinálnék step by step manikat,amik komplikáltabbak,de mostanában szinte semmire sincs időm :(
      kb 30 lakkot még nem teszteltem,mire letesztelem a neon lakkokat Karácsony lesz :D

      Törlés
    2. Á, szerintem hamarabb is meglesz a lakkteszt, nagyon aktív blogger vagy :)
      Lájk ment, bár nem vagyok egy FB-fan.
      Ékszert készítesz? Nahát, oda fogok figyelni, hátha meglátok 1-1 gyűrűt a lakkok között, engem az is érdekelne. Meg a lakkos sorozat :)

      Törlés
    3. az aktívság onnan fakad,hogy előre dolgozok :( ez lehet pozitív vagy negativ,sajnos nem tudok minden este más és más manikűrt csinálni.... :(
      a párom ékszerész...per pill két munkahelyem van....:) ha látsz ékszert a blogon az aját készítés,anno ha jól emlékszem írtam erről egy bejegyzést is :)
      lakkos sorozatot folytatom,már gyűjtöm az adatokat :D :D

      Törlés
    4. *saját
      és köszönöm,hogy Te is szavaztál :)

      Törlés
  2. Ez nagyon jó lett *o* én lájkoltam :) sok sikert hozzá, én neked szurkolok, hogy te nyerj :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudom és láttma,köszönöm szépen. :)
      persze,hogy én nyerek :P ( nem hiszem de most így fogom fel :D )

      Törlés
    2. Remènykedni lehet :) mindig szuperanikat csinálsz, neked kell nyerned :3

      Törlés
  3. Nagyon szép! A színes virágok szuperek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik :) köszönöm :)

      Törlés
  4. Ez a kedvenc, erre a hónapra :D Nagyon szépséges. Imádom ezt a lemezt, a lakkokat is. Bár, nekem a Rimmel elég két rétegben is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik :)
      nekem az extra fehér körömvég miatt kell a 3 réteg :)

      Törlés
  5. Eszméletlen jó ez a manikűr! :) Nekem is bevált ez a Rimmel lakk, de először én is azt hittem kukába dobom, pedig csak én voltam türelmetlen és nem vártam meg, hogy az első réteg teljesen megszáradjon... Akkor tényleg nem jó... :)

    VálaszTörlés
  6. Én is szavaztam. (-: Nagyon ízléses lett a manikűr, nagyon tetszik. Végülis számomra ez a technika jobb, mint az akrilfesték, mert ott még inkább nem remeghet a kéz. No meg ott a jobb kezemnek is ügyesnek kell(ene) lennie. Nekem az átlátszó fedőlakk mindig bubis lett, így én színes lakkal kenem be a bélyegzőpárnán a mintát, így kevesebb rétegből is kijön. (-:

    VálaszTörlés
  7. Ment a like! És gratulálok, ez is elbűvölő! :)

    VálaszTörlés
  8. Eszméletlen szép manikűr lett! Mindig is csodáltam az aprólékosságod, de ez most mindent visz számomra!
    Szavaztam :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép ezzel a mintával :)

    VálaszTörlés
  10. gyönyörű lett :) nagyon tetszik :)
    Szavaztam rád :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!