2014. július 28., hétfő

Virágos manikűr



Sziasztok



Nagyon szuper manikűrt láttam pár napja,itt van az inspirációm,ezt elkészítettem magamnak.


Hihetetlen jól néz ki az összhatás,olyan mintha matrica lenne a körömön,szuperek a színek,valóban nyári manikűr lett.
Ímádom a virágos mintákat,nálam alap,hogy a színek most neonosak.
Még a különbség,hogy a virágok közepébe nem tettem pontokat,nekem így fehéren jobban tetszik.













Felhasznált lakkok és kellékek



Orly-Bonder
Opi-Alpine snow 2 réteg
W7 Neon mini lakkok
Konad fekete nyomdázó lakk
Pueen Encore SE04B
Kiko top coat





49 megjegyzés :

  1. Nagyon szép, igazi romantikus manikűr!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      nekem is nagyon tetszik,igazi romantikázós manikűr :)

      Törlés
  2. Ez valami csodálatos lett! *-*

    VálaszTörlés
  3. Szépséges lett...nekem való manikűr :)

    VálaszTörlés
  4. Mikor lesz vége a nyereményjátéknak ,ha szabad megkérdeznem :) köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mielőtt megyek haza mindenképp-ez hamarosan lesz remélem. :) a nyertes értesíti majd a rafflecopter mailben :)

      Törlés
  5. Micsoda színkavalkád és micsoda formák, gyönyörűséges ^^

    VálaszTörlés
  6. Csodálatos lett! Szebb mint az inspiráció! :D
    Nagyon tetszik,hogy ennyire vidám színes!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:) azért az eredeti sem rossz :)

      Törlés
  7. Ez ez ez egyszerűen gyönyörű *-* :))

    VálaszTörlés
  8. Fenomenális, mint mindig! Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  9. Fú ez most nagyon tetszik! A színek, a minta, minden. És sokkal szebb mint az eredeti!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh köszönöm,szuper,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  10. Eszméletlenül jól néz ki :) Magamnak persze más színekkel csinálnám, de neked szuperül áll :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      én is gondolkoztam másik színeken,de valamiért a neon az,ami igazán vonzott :)

      Törlés
  11. Annyira de annyira szép... :)
    Azt is leírhatnád, hogy készült, szívesen kipróbálnám, ha nem lennék ennyire balfék a nyomdázáshoz... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Zsanci :)
      elvileg instán van a tutoriál,amit linkeltem....

      Törlés
  12. Wow *w* nagyon gyönyörű lett *o*

    VálaszTörlés
  13. aaaaaaaaaaaaaa *-* elképesztően gyönyörű lett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  14. Szerintem is jobb mint az a mani ami inspirált. A virágok Részletes bbek. Nagyon nagyon szép munka, sőt a szép szó nem is kifejezés
    rá. Első helyes mani nálam: )

    VálaszTörlés
  15. Gyönyörűséges! Sokkal szebb mint amit másoltál! :))

    VálaszTörlés
  16. Hű ez valami mesés! *.* Igazi nyári mani! :) Szívesen viselném. :)

    VálaszTörlés
  17. Te jó ég, de jól néz ki! Mikor megláttam a 3 lakkot, na mondom, ezekben nincs semmi pláne, de amit alkottál velük, csodálatos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne ítélj elsőre :D :D
      de jó,hogy neked is tetszik,köszönöm :)

      Törlés
  18. Ez valami csodálatos! Nagyon nagyon tetszik :) :)

    VálaszTörlés
  19. beleszerettem, ez valami csodálatos! <3 *-*

    VálaszTörlés
  20. Szia, ez gyönyörűséges lett!! Én azt viszont nem értem, hogy a nyomdazas után a színes lakk hogy -hogy nem fedte be a fekete nyomdazott részeket, pl. a virág középen a vonalkakat? Ilyen áttetsző ez a lakk? Köszi:) Bianka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia,örülök,hogy tetszik a manikűr.köszönöm:)
      az eredeti manikűrön a körmöm lett kifestve a virág,most ezt nem éreztem magaménak,és ezt a technikát alkalmaztam:http://mdolla1981.blogspot.it/2014/04/hogy-csinald-nail-art-stamping-decal.html
      remélem tudtam segíteni :)

      Törlés
    2. Köszönöm, igen! :)
      Ezt a Pueen lemezt honnan tudnám megrendelni? Vagy valami hasonló virágmintásról tudsz esetleg más márkából? Köszönöm

      Törlés
    3. szuper ennek örülök :)
      a pueen lemezeket itt találod: http://pueen.storenvy.com/collections/603673-nails-diy-nail-art ,de amazonon is elérhetőek.
      nekem a winstonia floral- http://winstoniastore.com/nail-art-stamping-image-plate-series-1.html - a másik kedvenc virágos nyomdaplettám,van a Moyou-nál is,talán a Pro és Princess kollekcióban.

      Törlés
  21. Ááá köszönöm szépen a segítséget!! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!