2014. július 1., kedd

Wjcon-Burlesque 08


Sziasztok



A Wjcon lakkokról már írtam pár sort az elöző bejegyzésben,most egy sima duochrome lakkot hoztam.
Rendeléskor nézegettem a Burlesque kollekciót, nem igazán talátam róla swatchokat,így a zöldre esett a választásom,gondoltam csalódás nem érhet.
Az üvegben látszik a  duochrome hatása,ami felkenve kicsit elveszik a zöld forgatagában.
A lakkal teljesen elégedett vagyok,nagyon tetszik ez a zöld árnyalat,azt viszont sajnálom,hogy a duochrome hatása nem igazán érvényesül.







Legnagyobb meglepetésemre a nyomdázás sem igazán érvényesült rajta.






Összességében nagyon szuper ez a lakk,tetszik a színe az állaga a fedése,az ára is,viszont sajnálom,hogy nem erősebb a duchrome hatás.
Remélem a DL Wazovski  nem hasonílt kicsit sem erre a lakkra,mert akkor fájdalmas búcsút veszünk egymástól.





Felhasznált lakkok és kellékek



Orly-Bonder
Wjcon-Burlesque 08 2 rétegben
Moyou London Mother nature collection-10
Konad lakkok-zöld sárga fehér
Kiko Top coat





kedveld a zöld lakkokat?
kedvenc zöld lakkod?

13 megjegyzés :

  1. Nem nagyon volt még olyan zöld lakk, ami tetszett volna, de ez még nálam is telitalálat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh akkor tényleg tetszik ez a lakk. köszönöm :)

      Törlés
  2. Bocs, hogy ezt írom, de mamámnál volt pont ilyen színű bársonykanapé, ami 20 éve is 100 éves volt :) Úgyhogy nekem ez egy antik bársony szín, lehet, emiatt fekete és arany tekergős indás nyomdát képzeltem volna el. A fehér annyira most nem jön be, de magában is szép színe van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is ez jutott róla eszembe,valami bársony huzat :) legközelebb nyomok rá valami fekete mintát.....általában sokat nyomdázok fekete lakkal,már gondolatban is más színt kerestem erre :)

      Törlés
  3. Nekem is az antik bársony jutott róla eszembe. Nálunk függöny volt, arany díszítéssel. :D
    Csodás ez a lakk, sajnálom hogy nyomdáztad, szerintem önmagában szebb. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      oh hát én minden manit nyomdázok :D majdnem..... :D

      Törlés
  4. a bogárpáncél jut róla eszembe, érdekes szín :)

    VálaszTörlés
  5. De jó színe van, kedvencem a zöld szín...pedig gyerekkorban még nagyon utáltam :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!