2014. augusztus 30., szombat

Black and white




Sziasztok



Nem tudom,ti hogy vagytok vele,én imádom a fekete-fehér manikűröket.
Fekete színt alapból kedvelem,a fehér díszítés extrán tetszik rajta.

A nyomdamintához a Pet'la Golden Russian plettát használtam,amit tesztelésre kaptam.
Nagyon szépek a minták,most ezek a körös minták fogtak meg leginkább.
A gyűrűujjamra egy érdekesen szép mintát készítettem (fejben jobban nézett ki az egész ) félig fehér félig fekete körömre nyomdáztam,félig fekete és félig fehér mintát.
Maga az ötlet jó,viszont ennél a mintánál nem igazán látszik a felemássága.


Az egész manikűr ilyen lett.
Fekete alaplakk nem igazán tetszett a végén,így a fekete lakkot lekentem a Kleancolor-Chunky holo black lakkját használtam.








És egy kis hírek.
Mivel hétfőn hazautazom magyarhonba,nem tudom,hogy lesznek bejegyzések.Hétfőn elvileg és gyakorlatban is ManiCute,remélem sikerül rá manikűrt készítenem ma,nem szeretném kihagyni a következő témát.
Utána, nem igazán szándékozom minden nap bejegyzést írni,szükségem van most egy kis pihenésre,az elmém kiürítésére,borzalmasan stresszes vagyok az elmúlt időszakban,csak magam hergelem, és gerjesztem a feszültséget a fejemben.
Szóval kis inaktivitásom kérem értsétek meg,régen voltam otthon, minden percet próbálok a családommal tölteni,a kutyusommal és kicsit többet foglalkozni magammal is :)




Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Sinfulcolors-Snow me white 2 rétegben
China Glaze-Liquid leather 2 rétegben
Kleancolor-Chunky holo black
Pet'la plate-Golden Russian
Konad fekete és fehér lakk
Kiko top coat




kedveled a fekete és fehér manikűröket??



12 megjegyzés :

  1. Ági! Ez nagyon vagány lett! Végre látunk mintát az új Pet'la lemezzel! Ez a fekete lakk is nagyon bejön. Valami erős narancsos is beleférne nekem ebbe az alternatív mintába...
    Kellemes pihenést neked!
    A párommal, még csak eztán megyünk nyaralni a szezonális munkám miatt.
    Viszont kétszer megyek, mert közben ugyanoda ahova megyünk nyertem egy 2 személyes utazást... :D
    Addig még ablakcsere, meg még vizsgálatokra is megyek...ááá
    :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik a mani.köszönöm:)
      oh hát nektek jó pihenést!!!
      nekem hamar eltelik majd az idő.viszont rám fér egy kis hazai levegő,már nagyon várom :)

      Törlés
  2. Szuper manikűr lett (bár őszintén, Tőled még nem láttam olyat, ami ne tetszett volna :)
    Jó pihenést! Töltődj fel és várjuk majd a friss fejjel készült manikűröket
    (no és én személy szerint a lemezeimet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik,köszönöm :)
      persze,már becsomagoltam mindent :D :)

      Törlés
  3. Nagyon szép lett ez a manikűr. (-:
    Jó pihenést Neked! Bizony, nekem is ismerős, milyen úgymond lemerülni. Én is várlak majd vissza, a blogod az egyik kedvencem, nagyon tetszenek a munkáid. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon jól esett amit írtaál,köszönöm szépen :) most meghatódtam,szuper érzés,hogy valakinek tetszik amit csinálok.köszönöm mégegyszer a kedvességed :)

      Törlés
  4. Nagyon jó lett, a feketék nagyon tetszenek! :) Jó pihenést! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy neked is tetszik :) köszönöm :)

      Törlés
  5. Nagyon tetszik a fekete-fehér minta,én is szeretem variálni ezt a két színt,bár nem gyakran teszem.:)
    A fekete lakkra jó ötlet volt a Kleancolor,nagyon szép lett így!:)
    Nekem is fognak hiányozni a bejegyzéseid,de újult erővel jobb lesz neked is alkotni biztos vagyok benne!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) köszi :) kell hát,Te tudod a legjobban,hogy pihennem kell :) :) de nem menekültök a maniktól iylen könnyen :D

      Törlés
  6. Szokatlan mani, mindenhez megy a színek miatt :)
    Sajnálom, hogy nem lesz bejegyzés, mindig ötletes és igényes munkát csinálsz, tetszenek nagyon.
    Kellemes pihenést és feltöltődést, természetesem van, hogy nem a blog az első, főleg, hogy sok munka is van vele, néha tényleg kell a lazítás. Kellemes utazást!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért lesznek bejegyzések csak nem minden nap;-)
      Próbálok kicsit lazitani otthon, igy is keveset járok haza, kevés időt is maradok...szóval kell a relax ;-)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!