2014. augusztus 19., kedd

Bornprettystore Water decals teszt


Sziasztok


Imádom a virágos mintákat,így nem volt kétséges,hogy a tesztelnivaló water decals, és virágos lesz.
Nem igazán próbáltam még az ilyen nagyobb mintákat,azokat amik az egész körmöt befedik.

Felhelyezése nem vészes,a középső ujjamra kicsit kicsi lett a minta.
A minták egyben vannak fent a papíron,így neked kell szétvágni őket,a vonal mentén,így ha kicsi akkor azzal már nem igazán lehet mit kezdeni.Ezért is lett kicsi a középső ujjamra.Nem vészes,viszont azért látszik.
Én a felesleget egy lakklemosóba mártott ecsettel szedtem le,az összkép nem lett rossz.
Ez a fajta díszítés nekem tetszik,viszont a kisebb mintákat részesítem előnyben.
Az ilyen teli mintákhoz,érdemes egy alapszínt választani,valami világost,azon elég jól harmonizálnak a minták.













A water decals innen rendelhető, BBB10 kóddal 10% kedvezményhez is juttok.






neked tetszik ez a manikűr?



21 megjegyzés :

  1. Csodás ez a matrica, bár bevallom, az összes körömre kicsit soknak tűnik. Egyet viszont nagyon jó kidíszíteni vele, feldobja a manikűrt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. valóban.gondoltam ha mát teszt felpakolom az összes körmömre.
      nekem is jobban tetszik,amikor egy-két szolid virág van csak....na de majd legközelebb :)

      Törlés
  2. Nekem pont a teljes körmös matricák tetszenek jobban :) Ez szerintem szuper lenne, ha nem lenne a virágoknak arany csillámos közepe; azt pedig nagyon utálom, amikor mini körmökre terveznek dolgokat...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az arany csillám nekem is feltűnt amikor megérkezett,előtte fel sem tűnt. de nem annyira zavaró ám :)

      Törlés
  3. Hát ez rohadt jól néz ki!!! Én is vettem hasonlót a BPS-tól de még nem próbáltam ki, de ez után tuti előveszem. Nagyon jól mutat a körmeiden!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szuper,hogy tetszik,köszönöm :) várom a tesztet,mindig olyan szépeket csinálsz!!!!

      Törlés
  4. Kicsit sok a jóból összes körömre, de egyesével jól néz ki, nekem tetszik maga a minta :) Bár nálam ezek szerintem hamar tönkremennének...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jól bírják ám. fedőlakkal fixálod és kész. :)

      Törlés
  5. Úúúúúúú ez megint veszedelmesen jó !!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek ezek a matricák! Valóban néha nem passzol a méret.
    Én is nagyon szeretem ezeket a virágos teli matricákat.Nemrég rendeltem én is belőlük újra. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnos :( pedig nekem nem is széles a körmöm :(

      Törlés
  7. Válaszok
    1. örülök,hogy neked is tetszik.köszönöm :)

      Törlés
  8. A mutatóujjadon lévő kék virág a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  9. Szerintem is kár, hogy arany a közepe, meg a makrón azért látató, hogy raszteres, azaz a képpontok látszanak. Nekem személy szerint jobban tetszik, mikot Te készíted a matricákat a stamping decals technikával. (-;

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh a makró képeken minden kis bibi kijön ám. élőben nem tűnik raszteresnek :)
      ettől független a nail art stamping decal nekem is a kedvencem :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!