2014. augusztus 14., csütörtök

Cici & Sisi set 1. és Step by step


Sziasztok



Általában amikor nyomdázó lemezekről van szó,nem igazán sokat szoktam hezitálni,tetszik az tetszik nincs mese.
Most a Cici&Sisi lemezekről írnék,életben nem mórikáztam még ennyit egy készleten sem.
Ezt a készletet már sok helyen láttam,márciusban ütött fejet a gondolat,hogy nekem is kéne,egy olasz blogon láttam egy lánynál,pár üzenet váltása után mutatta,hogy amazon.com-ról rendelhető.
Akkor egy hétvégét gondolkoztam rajta,amikor eldöntöttem,hogy kell,addigra már az eladó nem szállított ide. (ez az én formám)
Most elérkezett az idő,hogy kell-kicsit sok már a lakkokból-,így az ebay-ről rendeltem meg,sokkal drágábban mint amennyiért a amerikai amazonon volt.
Az amerikai oldalon kb. 25 euro volt,ha jól emlékszem plusz a posta,ebay-en 41 euro-t fizettem érte,ugyanaz az eladó árulja mint amazon.co.uk-n.

A csomag extra gyorsan megérkezett,3 nap alatt itt volt.
A készlet egy fehér tartóban érkezett meg,amihez nyomdázópárna és egy lehúzó van,a nyomdázópárna fantasztikusan jó!Sokkal jobb mint amit eddig használtam,puha,egy kis felreszelés ráfér,mert elég fényes a feülete,így nem lehet nyomdázni vele.
Egy videóban láttam ezt a készletet,amihez 3 ív water decals volt,ehhez nem adtak semmit.Ezt azért sajnálom,azt hittem én is ezt  a készletet vettem meg,kibontva kerestem ezerrel a matricákat.De túlélem,a nyomdázás a lényeg nem a water decals.



(Azt még gyorsan leírom,van pink készlet is,ami teljesen más mintákat tartalmaz,nagyon szuper az is,legközelebb beadom a derekam annak is!!!)

A készletben 6 paletta van,14,5 x9,5 cm,műanyag a hátulja mint a Moyou palettáknak, 24 nagy minta van egy palettán,és pár mini.

A paletták:
Bekereztem a mintákat amik nagyon tetszenek,most per-pill,első ránézésre.
Természetesen ez változhat még :)





















A teljes minták mérete 2x1,5 cm ,nagyon jó minőségűek,szerintem vetekszik a Moyou paletákkal.

Egy szuper manikűr találtam ki,viszont tegnap este fáradt voltam az elkészítéséhez,szóval 100%-ban nem vagyok elégedett vele.

A körömágybőrőmre illetve az ujjamra rasztót kentem (kb. 15 perc mire színtelenre száradt. ez a ragasztó,amit suliban régen használtunk :)  ...) így keveset kell tisztítani az ujjam a színátmenet után.
Azt hozzáteszem,hogy sok helyen nem jól vittem fel a rasztót,arra figyeljetek,hogy ne legyen kevés,mert szereti feltépni a körömágybőrt,illetve ha ráfolyik a körömre,felszedi a lakkozást.
A többi ujjamra 2 réteg fehér lakk került.



A gyűrűsujjamra illetve  a hüvelykujjamra egy marble mintát választottam,amit pár napja felkentem egy átlátszó "bugyira" és hagytam megszáradni.


Alaplakk egy nude Kiko lakk volt,erre cseppentettem 3 csepp fekete lakkot,majd óvatosan rajzoltam (egy pontozóval ) fenti képen látható mintát.
Ezután felkentem az alaplakkot a gyűrűsujjamra,majd óvatosan felhelyeztem a mintát.



A felesleget levágtam,és lakklemosóba mártott ecsettel szépen leszedtem a felesleget.




Eztán már megszáradt a ragasztó,kiválasztom a színeket,amiket a színátmenethez használok majd.
Jelen esetben egy kék egy fukszia és egy sárga,plusz sminkszivacs.


Felkenve  a lakkokat a sminkszivacsra...


...mielőtt a körömömre felviszem,általában egy papírlapra nyomkodom.


Ezután,hogy a színek kicsit összemosódtak,felviszem a körömöre.Legalább kétszer.


Óvatosan lehúztam a ragasztót...


Pár helyen leszedte a ragasztó a lakkozást,ettől független nem lett rossz :)



Fedőlakkal fixáltam az egészet.





Nyomdáztam a Cici 03-as nyomdapaletta egyik mintájával.


  És a kész manikűr.












Összességében teljesen odáig vagyok a Cici palettákért,nagyon elégedett vagyok vele,szerintem megéri a pénzét.
Mindenképp szeretném majd  a pink készletet is megvenni,remélem hamarosan sikerül megrendelnem.

Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Base coat
Sinfulcolors-Snow me white 2 rétegben
Sminkszivacs és Ragasztó
Kiko : 336 Blu elettrico, 290 Magenta scuro, 279 Giallo ,Kiko 507 Rosa cipria, China Glaze-Liquid leather
Pontozó 
Cici & Sisi 03 nyomdapaletta mintája
Fekete konad lakk
Konad top coat






neked tetszik ez  a manikűr? 
szereted a körömnyomdázást?

28 megjegyzés :

  1. Nagyon szuper lett, remek minták vannak ezeken a lemezeken. Viszont a marble minta elkészítése és felapplikálása elképesztően macerásnak tűnik.... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      ez a marble mintát megcsinálhatod a körmödön is,viszont biztosra mentem,gondoltam,ha a körmömön csinálom meg és elbazilikázom,kentehem fel újra az egészet :D

      Törlés
  2. Az a színátmenet!! Gyönyörű!! Jó volt nézegetni a képeket :) Nagyon szép mindegyik köröm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      nem vagyok elégedett ezzel a manikűrrel. lehetett volna jobb is....

      Törlés
  3. Hát erre csak azt tudom mondani, hogy fantasztikus - mind a technika és a kivitelezés, mind a látvány :)

    VálaszTörlés
  4. Szuper színek és a gyűrűs ujj tetszik a legjobban :) Milyen hosszúak a körmeid *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      ne is mond,szinte minden este mondogatom,na majd ma visszareszelek belőlük,és mire eljutok a reszelőig,bealszok :D

      Törlés
  5. Nagyon tetszik a gradient önmagában is, nyomdázással is, és a paletták is nagyon szépek, saját magamhoz képest meglepően sok minta tetszik róluk!

    VálaszTörlés
  6. Ez a márványos minta fantasztikus lett, és a nyomda is tök jól néz ki - amikor instán láttam, azt hittem, kézzel készült, valamilyen szálas-húzogatós technikával :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      jó az ötlet,elgondolkozok a szálas megoldáson :) köszi :)

      Törlés
  7. OMG!!! Kesz mualkotas:) le a kalappal :) nagyon ugyes vagy! Hany oraig tart igy a teljes muvelet?
    Nekem nem lenne ennyi energiam a kormomre sajnos, pedig szepseges:)
    Mia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ;-)
      Fél óra volt az egész a fotózás vett el sok időt.
      A marble már fel volt kenve pár napja azt nem számolom bele :-D
      Én nagyon szeretek ezzel foglalkozni, teljesen kikapcsol így nem gondolok a hétköznaprrám nehezedő stresszre.

      Törlés
  8. Csak ámulok! Nekem nem mindig jön össze ez a szivacsos technika, pedig így csinálom, valószínű rossz színeket válogatok össze, vagy nem tudom, de igazából lényegtelen mert azért jöttem, hogy megmondjam ez az egyik legcsodálatosabb mani amit valaha láttam O.O

    VálaszTörlés
  9. Bár már unalomig dícsérgetem a műveidet, de ha egyszer mindegyik nagyon tetszik :-)
    Szuper lett ez a manikűr is!
    Mostanában én is rákaptam a körömnyomdákra, próbálok inkább arra költeni és kevesebb körömlakkot venni (azokból már inkább "csak" a különlegesebb színeket szeretném). A Te körömnyomdakészleted valami bámulatos lehet, ezek a lemezek is nagyon tetszenek! :)
    Várjuk a többi szépséges manikűrt velük
    Egyébként egyetrétek az előző válaszoddal!
    Tőlem is folyamatosan kérdezik a kollégák, hogy de hogy van időm ennyit bíbelődni a körmeimmel, hogy minden nap átlakkozom-díszítem. Egyrészt idővel, ahogy gyakorlott vagy, egyre gyorsabban elkészülsz, másrészt pedig ez a pihenés része nálam is. Jól esik az alkotás, hogy valami szép kerül ki a kezeim közül, és ezért sem sajnlom olyan gyorsan lemosni őket, mert izzok a vágytól, hogy ismét valami szépet, valami mást alkossak :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm,nagyon kedves vagy :)
      tudom,láttam nálad,nagyon ügyesen nyomdázol!!!
      pontosan így van,hogy idővel már "gyerekjáték",néha félve írom ezt le,mert sokan azt hihetik milyen beképzelt vagyok.Amikor megszületik fejben a manikűr,vagy akár inspirációs kép alapján,sokkal gyorsabban elkészül,mint az,amit akkor a pillanatban készítek el,és amikor leülök fél órát gondolkozok,mit csináljak?!
      én szívesen foglalkozok ezzel,olyan szinten kikapcsol,hogy hihetelen.
      készletem annyira azért nem nagy,vannak régen megvett darabok,ugye most pártól megváltam,ami nem igazán volt megfelelő az ízlésemnek,vagy épp nagyok a körmeimre. rengeteg új és új minta illetve kollekció kerül ki,szinte nem is lehet már követni,de tény,erre szívesebben költök mint pár lakkra-persze azokat sem vetem meg :) - viszont az alkotás öröme az,ami boldogságot okoz nekem:)

      Törlés
    2. De jó, hallani ezt tőletek, én ugyanúgy kikapcsolódásra használom... :D Amikor már elegem van a munkából, akkor ezt csinálom. Késő este a laxag ringat el... :D

      Törlés
  10. Fú, egyik-másik minta valami elképesztő gyönyörű :O Egyébként majdnem mindegyik minta amit bekereteztél nekem is nagyon tetszik :) A manikűr is szuper lett, ez a ragasztós ötlet pedig remek, ki fogom próbálni én is!

    VálaszTörlés
  11. Csodaszép mani lett! Professzionális munka! :)) A paletták is csúcsok.
    Van apukámnak ilyen speckó könyvkötészeti ragasztója, ami hasonló átlátszóra szárad, akkor kérek tőle... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) érdemes kipróbálni a rasztatót,főleg ha van időd :)

      Törlés
  12. Szuper lett! Már nagyon várom az én csomagom is :) Az amazon.com oldalon sikerült megvennem végül is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh szuper akkor. :) én azzal nyugtázom,hogy ígyis-úgyis ennyit fizettem volna érte,tuti megfogták volna a vámon. igy 3 nap alatt itt volt,mire megérkezett volna amerikából,már megunom ezt :D :D

      Törlés
  13. Ahhoz képest,hogy fáradt voltál már,szerintem baromi jól sikerül!
    Nekem nagyon tetszik! :D Az átmenet is a marble is.:) Összegezve csodás lett!
    A paletták meg megérték a pénzt! Szerintem csodás minták vannak rajta.:D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!