2014. augusztus 7., csütörtök

Color Club-Angel kiss



Sziasztok



Mivel imádom a holo lakkokat,nem tehetem meg,hogy nem írok a Color Club-Angel kiss lakkjáról.

Erika vette meg nekem ezt  a lakkot,akkor még 990ft volt,ma már látni a weboldalon,hogy kicsit megemelték az árát,de szerintem még így is belefér egy-egy lakkőrült keretébe.Sokkal olcsóbb a mostani áron,mint egy-két külföldi oldalról rendelve,plusz posta,szóval egy gondolatmenetet megér a dolog.



A lakk nagyon tetszik,kicsit azért csalódott voltam,mert kékeszöld,én kicsit zöldesebb árnyalatra vágytam,de felkenve napsütésben kárpótol az élmény.
Ettől független igazi holo,szerintem a Color Club holo lakkok a legszebbek,simán kenterbe veri még a Nfu-oh holókat,vagy a Laylát.

A lakk két rétegben fed,természetesen alá a Nfu-oh-Aqua base-t használtam.









És itt jött képbe egy sor bosszankodás.
Nem szoktam a nyomdázás miatt hisztérikus lenni,most azért elszakadt a cérna nálam.
Ugye szuper készlet olcsó volt ,de nem használható,nagyon mérges vagyok,a minták nagyon tetszettek de szinte semmire sem jók.Maximum lakkfecsérlésre.

Egyszerűen a hideg kiráz amikor próbálkozok vele.....Most is látszik,hogy a szövegbuborékos mintát "erőltettem" itt-ott hiányzik belőle.Majd a pillangósra vetettem szemet,no comment.














Összességében nagyon szuper a Color Club,ajánlom,még akkor is ha most már kicsit többe kerülnek.


Felhasznált lakkok és kellékek


Nfu-oh-Aqua base
Color club-Angel kiss 2 rétegben
W201 paletta --grrrrrrr--
Dashica lila nyomdázólakk
Kiko Top coat







van Color Club holo lakkod?



12 megjegyzés :

  1. Szuper a színe a holónak, viszont ez a nyomda minta most nekem nem jött be. Kíváncsi vagyok, hogy ezzel a holóval lehet nyomdázni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az összes cc holo lakk jó nyomdázni :)

      Törlés
  2. Gyönyörű! Jól megemelték az árát a magyar oldalon, most néztem én is.

    VálaszTörlés
  3. Hű, ez aztán extrán holos!! Nem is kell erre nyomda :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az ám :) legjobbak a color club holo lakkok.

      Törlés
  4. Szép ez a lakk, viszont Audrey-val ellentétben szerintem mindig elfér egy kis nyomdaminta a holo lakkokon :)
    (no persze egy jófajta nyomda :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye? szerintem minden lakkra kell valami nyomdaminta :):)

      Törlés
  5. Egyetértek Audrey-val csodás holo nyomda nélkül is!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek ezek a Color Club holok, tényleg a legszebbek :)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű*-* Bár nekem simán jobban tetszik, azért a mintás is jó!:) x
    Bianka

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!