2014. augusztus 20., szerda

Color club-For you


Sziasztok


Ma reggel manikűrözésre adtam a fejem,mégpedig a mini körmeimre.
Tudom tudom,sokan írtátok,hogy ez nem is mini,viszont engem borzalmasan zavar a mérete.
Régen műköröm után sokáig volt mini a körmöm,ergo nem is lakkoztam,aztán szépen megerősödött és megnőttek,sokszor volt kisebb a mérete,akkor valamiért akkor ez nem zavart.
Most hogy hétvégén majd megváltam a felétől,szinte semmit sem alszom éjjel.Lehet azt gondoljátok,hülye vagyok,és kezeltessem magam,viszont ennek a köröm témának nagyon pszihés ráhatása tud lenni az emberre-főleg ha blogod is van-.Nekem nincs nagy körömágyam,elég kicsi a kezem,és ehhez kicsi körmök párosulnak,igy amikor kicsik a körmeim pici pufi kezet látok magamon.Az tény sokat foglalkozok velük,ezer és egy féle terméket kenek rájuk,kb. annyit időt foglalkozok velük mint a hajammal.
A drasztikus döntés hátterében azt állt,hogy a mutatóujjam lévő köröm és kicsit betört.Ezt hetekig ragasztgattam,majd eljöttnek éreztem az időt,hogy megszabaduljak attól a résztől,amitől úgyis meg kell majd szabadulnom.
A lényeg,engem most per pill nagyon zavar,hogy rövid a körmöm,szinte egy lakk sem tetszik rajta :(

Ma felkentem rá a Color Club-For you ,fehér jelly bázisú mindenféle színű glittereket tartalmazó lakkját.Ezt azért vettem meg,mert már új köntösben lehetett kapni,erre a régi üvegben érkezett meg.
2 réteget kentem fel,a gyűrűs és a hüvelykujjamra fehér lakk került,erre a nyomdázás.
Mivel a fehér lakkot egy rétegben kentem fel,gondoltam a nail art stamping decal-t,most úgy csinálom meg,hogy színtelen lakk helyett fehéret kenek rá a végén.Borzalmas!!! Sokkal jobb színetelen lakkal dolgozni,akkor is,ha sokan írtátok,hogy buborékos lesz.
Imádom Petra palettáit,köszönöm,hogy ismét kaptam 2 darabot.Amit választottam a mai manikűrhöz a "seven sins"a hét főbűn,csodás paletta,csodás mintákkal.Imádom!!!









Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Color club-For you 2 rétegben
Sinfulcolors-Show me white
Konad fekete nyomdázólakk
Pet'la-Seven sins paletta
Kiko Top coat




véleményed??

24 megjegyzés :

  1. Nagyon szép ez a mani! A képeken nem látszik, hogy milyen a kezed, és a körmöd aránya. Nekem tetszik ez a hossz, egyáltalán nem rövid. Viszont biztos megszoktad már a hosszát, így nem csodálom, hogy esetleg nem tetszik. Én hetek óta küzdök a bal kezemen a körmeimmel. Katasztrófa! Lemezesednek, és munka közben törnek is. Azokat egyáltalán nem festem, gyógyítom ilyen fedőlakkal. Ha jutok valamire vele, akkor írok róla tesztet. Reszelés, kenés, reszelés, kenés...milliméterről milliméterre várom, hogy nőjön... :( Úgy mászkálok, hogy csak a jobb kezemen van körömfestés... :D Már azon is be van törve az egyik köröm kétoldalt, úgyhogy majd azt is pihiztetnem kell....áááááááááááá :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a p.shine-t nem próbáltad még? én mindenkinek ezt ajánlom,tőle bivalyerős lett a körömöm.
      egy mm tört be,zavaró is volt. gondolom a sok stressz miatt kicsit gyengébbek a karmaim....

      pont erre gondoltam,hogy a megszokás után fura a rövid köröm. :) nagyon kicsi gyerekméretű a kezem különben. így képen nem adná vissza azt,amit mondjuk élőben látnál. az viszont jó,hogy gyorsan nőnek,így remélem hamar elmúlik ez az érzés. :)

      Törlés
  2. De jó, hogy bemutattad ezt a Color Club lakkot! Annyira tetszik üvegben és úgy fájt a szívem érte. Eddig, felkenve ugyanis nem tetszik! Köszi, hogy spórolhatok :) De a nyomdázásod, hát az álomszép. Azt hiszem ideje, hogy nekem is legyenek ilyen kis fémlapjaim. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      ez a lakk hasonló a CG-It's a trap-eze lakkjára,igaz egy a CC egy fokkal fehérebb és krémesebb.

      Törlés
  3. Általában nem szeretem az ilyen fehér alapban úszkáló mindenféle színű glitteres, mákos jellegű lakkokat, de ez annyira diszkrét verzió, hogy még nekem is tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. alapjáraton én sem,viszont egy csodás manikűr láttan rendeltem meg :)

      Törlés
  4. Pedig így sokkal természetesebb, hidd el. Nekem is rövid körmeim vannak, teszek is fel hamarosan egy fotót instagramra. De gondolj csak Nailasaurusra, vagy a One Nail To Rule Them All bloggerekre, törpe körmökkel is szuper blogjuk van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pont Sammy-ra gondoltam :D de nekem ez sovány vígasz hidd el....most marad ez,lakkozok erre :)

      Törlés
  5. Szerintem nagyon szép, formás körmeid vannak így is :) Kivételesen a lakk is tetszik, pedig amúgy nem rajongok az ilyen típusúakért.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) örülök,hogy tetszik a manikűr -is :)

      Törlés
  6. Ezt a Color Club-ot már néztem, nagyon tetszik! A pici körmöket pedig teljesen átérzem...Engem is most nagyon frusztrál, hogy kettő is berepedt :'-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj akkor nálad olvastam :( együttérzek veled,én tiszta depressziós vagyok tőle :( lehet túspirázom,de tényleg, frusztrál a mini köröm :) kitartás neked is :)

      Törlés
  7. Csodás ez a CC lakk. Nekem meg van a CG,de ez szerintem sokkal szebb. Nekem jobban tetszik,hogy tejszerűbb az alap és nem látszódnak annyira benne a glitterek. Nagyon szép manikűr lett!:)

    VálaszTörlés
  8. Abszolút meg tudom érteni ezt a problémát. Legutóbb amikor le kellett vágnom a körmeimet, annyira bele voltam betegedve, hogy egy hétig képtelen voltam elviselni magamon a lakkokat. :/ Kitartás!
    Amúgy nagyon tetszik ez a lakk, igazán különleges. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egy hét? akkor szerencsés voltál :) nekem legalább 3 hét kell,mire normális hosszúak lesznek.
      szerintem nagyon tudat alatti a dolog,erre tuti a blog is rátsz,mert régebben nem zavart ennyira,ha rövidek voltak....
      de köszönöm,hogy megérted,amiről írtam,jól esik,hogy valaki ebben a cipőben jár(t) :)

      Törlés
  9. Az én mércémmel mérve már ez is hosszú köröm. :D Az ennél hosszabb engem zavar a mindennapokban is, szerintem így s nagyon szépek! Ez a lakk is csodás, mindig vágytam valami hasonlóra, csak sosem sikerült beszerezni. A stamping decallal én elég ügyetlen és nagyon kezdő vagyok, de nekem meg így ment jobban, hogy színes lakkal, mert így kevesebb réteg kell, nem lesz olyan vastag az egész lakkozás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. persze,minden nézőpont kérdése :)
      nekem színtelen fedőlakkal jobban megy ez a technika :)

      Törlés
  10. szerintem is jól áll a rövid köröm. :) mostanában nekem is rövidek és gyengék a körmeim a munka miatt, most próbálom én is megerősíteni őket. egyébként nagyon szép ez a CC lakk. *_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh köszönöm :)
      gyengének nem gyengék,viszont néha van ilyen,hogy betörik,itt-ott :) :D
      mejd megnő-nyugtázom magam :)

      Törlés
  11. Nagyon jól néz ki, tetszik ez a lakk :)
    A köröm hossza ízlés kérdése, ha neked a hosszú tetszik, hát legyen hosszú, de szerintem néha jót tesz, ha le van vágva, akkor látszik, milyen gyorsan is nő :) Régebben nekem is hosszabb volt, most rövid, de nem tudom levágni az ujj végéig, mert alul ránőtt a bőr, engem meg az zavar, hogy + 1 mm a rövid is.
    Biztos fura most a "rövid", de látványnak szerintem nagyon szép, ehhez a vidám manikűrhöz nagyon illik a kicsit rövidebb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      persze néha jó a vérfrissítés,amúgy is rövidítenem kellett volna,mert be volt törve egy helyen. néha furcsa így meg zavar,érdekes,milyne hatással tud lenni ez az emberre.

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!