2014. augusztus 26., kedd

ColourAlike-511 Lilianka




Sziasztok



Mai napra egy halvány lila lakkot hoztam,kis holóval megspékelve.
511 Lilianka nevet viseli,a Spring-holo szett részeként vettem.
Én pasztell levendula lilának írnám le ,nagyon kellemes árnyalat,2 rátegben tökéletesen fed,gyorsan szárad és finom cukorka illata van.
Nagyon elégedett vagyok ezekkel a lakkokkal,persze nem CC holo,viszont tetszik a szolid, holo hatása.
Ez az árnyalat tökéletes tavaszi-nyári,nagyon tetszik,nyomdázva tökéletes.





Nyomdázva










Felhasznált lakkok és kellékek


Nfu-oh-Aqua base
Colouralike-511 Liliana 2 rétegben
Konad lila nyomdázólakk
Cici&sisi 03 paletta
Kiko top coat




neked tetszik ez a lakk?
nyomdázva vagy anélkül?


28 megjegyzés :

  1. Nagyon szupi színe van és jó lesz ez ősszel és télen is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az biztos. nálam egy lakk nem évszakfüggő :D

      Törlés
  2. Nagyon tetszik ez a lila lakk! Viszont a nyomdázás színe nekem erős.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na ez lehetséges. a szemem kívánat rá a lila mintát. :) persze a halványabb jobb lett volna,na majd legközelebb azzal dolgozom:)

      Törlés
  3. Nagyon szép a szín! :)
    Kivételesen nem tudok dönteni, hogy nyomdázva vagy anélkül tetszik jobban, mindenhogy szép :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem egyszerűen csodálatos! Mármint a "kész" manikűr, mert tényleg nyomdázva a legszebb. Én lilamániás vagyok, és az én ízlésemnek tökéletes a nyomdázólakk színe is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh végre aki kedveli a lila lakkokat :) örülök,hogy tetszik,köszönöm:)

      Törlés
  5. Gyönyörű lett a manikűr. :) Az alapszín csodás, a nyomdalakkal nagyon jól kiegészítik egymást. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy nekem is tetszik,köszönöm:)

      Törlés
  6. Most minta nélkül tetszik jobban, nagyon szép ez a lakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy neked is tetszik.köszönöm:)

      Törlés
  7. That is so pretty! It reminds me of Catrice Dirty Berry :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett! Az alaplakk is csodaszép és nyomdázva is szupi! :)

    VálaszTörlés
  9. Nekem ez nagyon tetszik!:D Csodás a lila holo lakk!
    A nyomda is szuper rajta!Tetszik,hogy sötét lilával nyomdáztad!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na a végén még elkap a lila láz :):) de jó,hogy tetszik,köszönöm :)

      Törlés
  10. Nekem tetszik a sötét lila nyomda, sokkal jobban, mint az alapszín, ez a sápadt lila nem a kedvencem. De hát mindenkinek nem tetszhet, ugye.

    VálaszTörlés
  11. Nekem is nagyon tetszik! Nyomdázva is szép lett, és önmagában is. Ezek mind ilyenpasztel krém holók? Mert akkor lehet,hogy elgondolkodom én is a beszerzésükön :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csak a spring kollekció lakkjai azok amik pasztel,én megvettem mind a 4-et egyben,úgyérte meg igazán.
      szerintem nagyon szépek a színek,kellemesen holósak,és marha jó illatuk is van :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!