2014. augusztus 31., vasárnap

Csajos dolgok-Alap és fedőlakkok,körömápolásról-amiket én használok



Sziasztok



Valamikor nagyon régen írtam egy bejegyzést körömápolás témában,azóta viszont az ízlésem illetve a rutinom is változott.
Általában szeretek új mindig más terméket "tesztelni",persze ahogy a pénztárcám is engedi,de sokszor viszont egy-egy olcsóbb termék jobb mint egy drága társa.
Aki körömlakkos blogot vezet,szerintem kötelező jelleggel kell tutulgatnia a körmeit,hogy szép megjelenésű legyen a képeken,és a valós életben is.
Körmeim ápolására elég sok időt fordítok,néha már többet is mint mondjuk a hajamra,pedig majdnem derékig ér.
Alap és fedőlakk terén elég hepciás vagyok....de lássuk miket használok.


P.Shine


Ezt a készletet bátran ajánlom olyanoknak akiknek gyenge a körmük.
Anno műköröm leszedése után ezt keztdem el használni,kb. 2 és fél éve lehetett (?! ) amikor megvettem ezt a készletet,azóta alig!!!! fogyott belőle.
A kúrát minden hétvégén megcsinálom,erősek a körmeim tőle,én nagyon szeretem,kb. 10 perc alatt megvan az egész kúra.
A készlet 9980ft-ba kerül,szerintem megéri az árát!!!



W7 körömerősítők

Teszteltem 3 hétig őket,amikor nem votl körömlakk felkenve,a sárgát a bal kezemre kentem,a szürkét a jobbra.Szinte semmi különbség nincs a két körömerősítő közt,az nagyon negativ,hogy nem átlátszó az üvegük.
Ennek ellenére 2 euro volt darabja,egynek jó alapon megéri.


Nicole by Opi Strengthener plus


Nekem ő nem igazán vált be,felkenve félmatt lesz a körmökön,és sajnos elég hamar lekopik.
:(



Rimmel Nail nurse Stronger nail és Nail rescue a két nagy kedvenc.Gondolom sokan használják őket,nekem a Stronger nail már besűrűsödött,pedig a képen látható mennyiség van még meg belőle.
Viszont a Nail rescue nagyon szuper,gyorsan szárad fényesre,tartós a körmökön.
Ha újravenném a Nail rescue-t venném meg!!!
Gyorsabb körömnövekedést nem vettem észre tőle,viszont az tény,hogy védi a körmöket,nekem a használata mellett nem volt olyan,hogy betört volna a körmöm.




Sally Hansen Nailgrowth miracle,ez egy pipettás körömerősítő szérum,egy blogon olvastam ról,hogy 2 hét alatt szinte csodákat művel.
A pipettával kell cseppeteni egy zselé állagú masszát  a körmökre,majd bemaszírozni azt.
Általában 2 hetente használom,semmi extrát nem vettem észre tőle.
FD oldalról rendeltem,megéri az árát,de tudnék nélküle élni.





Sally Hansen  Cuticle eraser
Ezt is a FD oldalról rendeltem,szuper kigyóubi illata van,viszont a hatása kevéséb tetszik.
Krémes könnyű felvinni,viszont egy másik terméket jobban kedvelek.



Nfu-oh Cuticle remover

Imádom tökéletes nagyon szeretem!!!! Legjubb Cuticle eltávolító amit eddig használtam.
Biztos újraveszem majd,az ára húzós 9 euro online,ennek ellenére minden fillért megér.Szinte leoldja a körömágybőrt,tényleg nagyon szuper.



Lush Morbidissima alias a Lemony Flutter-t még idén nyáron vettem meg.
Nem tudom eddig hogy tudtam élni nélküle???
Imádom a citromos illatát,felvitele gyerekjáték,egy keveset a kell a körömágybőrbe masszírozni.Minden este használom lefekvés előtt,reggel kézmosásnál észrevettem,hogy egy védőreteget képez a körömágybőr körül,szuper lesz a bőr tőle.
Ajánlom mindenkinek,egyik legjobb termék amit eddig használtam.



Essie Barackos cuticle olaj

Őt leváltottam a Lush-ra,nem igazán kedvelem már az olajas ápolókat.Az illata szuper,ha már megvettem tuti elhasználom,de nem fogokm újravenni.



Douglas Nails hands feet


Vitaminos körömágybőr ápoló olaj,ez sem rossz termék ,olcsóbb változata az essie-nek.Az illata sem rossz viszont elég tömény,szinte lehetetlen lemosni.




Alap és fedőlakkok

Pupa Base attiva crescita ez egy körömnövekedést serkentő alaplakk,fényesre szárad,egyik álatalam sokat használt alaplakk,kb. 3-at elhasználtam már.
Base sbiancante anti-giallo fehérítő alaplakk és anti-sárgulás elleni.Nagyon szuper egyik nagy kedvencem,általában azok a lakkok alá használom,amik befogják a körmöm.Mattra szárad.


Essie Nourish me


Hidratáló base coat,ez is az egyik nagy kedvecem. Gyorsan szárad,fényesre.



China glaze Strong  adhesion base coat, Naillandnál már beszerezhető alaplakk,nagyon kedvelem, főleg ha a Fast forward top coat-al párosítom
Ez a fedőlakk elég büdös ennek ellenére gyorsan szárad és tartóssá teszi a manikűrt.
Érdemes kipróbálni.




Opi Natural nail base coat
Nagy kedvencem,fényesre szárad a körmömön,Top coat a DS szeriából való,nagyon ritkán használtam,talán azért is mert ez egy drágább opi fedőlakk.Szerintem semmivel sem lehet jobb mint a normál opi top coat,talán azért kerül többe,mert a Ds család tagja.



Opi RapiDry top coat gyorsan száradó fedőlakk,ezt miniben vettem meg,ennek ellenére nagyon szuper.Gyorsan szárad,nem húzza össze a lakkokat.
Chip skip nekem must have darab,mini mérete ellenére egy folyadék van benne,minden base lakk alá ezt kenem fel.Sokkal tartósabb lesz tőle  a manikűr,mert egy védőréteget képez a köröm és az alaplakk között.


Kiko fedőlakkot általában a nyomdázáshoz használom,nem keni el a mintát,ahogy a Quick dry változata sem.




Sally Hasen  Insta-grip gyorsan száradó alaplakk jó kis termék,viszont néha éget amikor felkenem.
Szóval mostanában mellőzöm a használatát,nem tudom miért éget,az biztos,hogy elég hamar megszárad.


Orly Bonder nagy kedvencem,félmattra szárad nálam ez az alaplakk bevált,gumis alaplakk,megelőzi a lakk leválását a körömről.



Seche vite Seche ultra-v Uv lámbában kötő fedőlakk,idei évben ez a nagy kedvecem. A félg megkötött lakkot is koppatnósan szárazra varázsolja!!!!
A Seche vite Dry fast top coat is sokak kedvence,vagy épp sokan nem kedvelik.Nálam nem vetetm észre,hogy összehúzta volna a lakkot,viszont már ez kezd sűrűsödni sajnos...




Sinfulcolors Base coat is nagyon szuper,félmattra szárad,ennek ellentéte a fedőlakk ami borzalmasan folyós,szinte sohasem szárad meg.



NyC  Turbo dry top coat nem olyan régen kezdtem el használni,szuper gyorsan szárad,nagyon tetszik ,szinte a minősége vetekszik az Essence Studio nails fedőlakkal.Ugye sajnos ezt már nem lehet kapni,így marad a Nyc.
Essence nail art Sealing top coat a nyomdázásra alkalmas fedőlakk.Sajnos ezt is átalakították a régi változatból vagy 10-et vettem sokkal jobb mint az új verzió.
Essence Studio nails ultra strong nail harder-t is szoktam alaplakként használni,nem rossz,viszont önmagában is megállja a helyét.



Nfu-oh Aqua base nekem must have a holo lakkok alá.
Ára húzos,viszont megéri óriási különbség van a sima alaplakkra kent holo és e között.


Debby Nail therapy egy kálciumos alaplakk,sajnos ez nem igazán vált be. 


Estee Lauder
Mini fedőlakk is nagyon szuper,viszont húzós az ára,szerintem simán helyettesíthető olcsóbb verzióval .






Én ezeket használom,ha esetleg van olyan ami nektek bevált,várom kommentekben a neveket :)




19 megjegyzés :

  1. az essence btgn fedőlakk még kapható :) a nyc-ről viszont úgy olvastam, hogy már nem nagyon.. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jó,hogy írtad,akkor képzavarban vagyok. nálunk nincs az essence viszont nyc tömkelege van :D érdekes....

      Törlés
  2. NYC nekem is kivont gyanús. :S
    Japánmanikűr tökéletes, én is használom. :)

    VálaszTörlés
  3. Az Essence BTGN-t a Müllerben láttam, NYC tényleg nincs, sajnos azt ki sem próbálhattam.. Én most olyan fedőlakkot keresek, ami a nyomdát nem keni el, mert rettentően bosszant, amikor végre jól sikerül a nyomda, és akkor ezzel tolom el. Erre találtam is a bejegyzésben tanácsot. (-:
    A P. Shine-t a hétvégén végre sikerült beszereznem. (-: Mikor megtudtam a fodrászkellékesnél, hogy a Christal Nails-tól rendeli a műkörmös dolgokat, tőle rendeltem, nem a netről, még kicsit olcsóbb is volt így. Szombaton használtam, és valóban nagyon fényes lett a körmöm már egy használat után is látszik az eredménye. Ami nehezen megy nekem az az, hogy közvetlenül a körömágynál is belepolírozni ezeket az anyagokat. És amit kérdeznék: Te minden héten használod a pasztát is, vagy csak a púdert?
    Ja, és én is hajmániás vagyok, hajra a hennát fedeztem fel, mint csodaszert. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyc nagyon hasonló az Essence-hez. Én teljesen abban hitben voltam,hogy a gél verzió elérhető Essence-ben....de komolyan már kíváncsi vagyok otthon mi elérhető.
      én úgy szoktam,hogy hónap első vasárnapján használom a pasztát és a port is,a többi vasárnapon csak a pink dobozos port.
      Körömágynál szinte nem is lehet bepolírozni,de amúgy nem is baj.Mert ahogy nő körmöd,úgy dolgozd bele fokozatosan.

      Törlés
    2. Köszönöm a választ. (-: Nagyon bízom a sikerben. Régen sosem volt probléma a körmömmel, sikerült jól megnöveszteni is, de mióta állandóan lakkozom, lemezesen szétválik.

      Törlés
    3. ezzel nem lesz gond.csak kitartóan kell használni :)

      Törlés
  4. Te jó ég, mennyi minden!!! Nem csoda, hogy gyönyörű hosszúra megnőnek a körmeid!! Azon kicsit fennakadtam, hogy volt 3 hét, amikor nem lakkoztál?? Engem annyira idegesít, ha nem átlátszó egy lakkosüveg, hogy meg sem veszem. A BTGN nekem katasztrófa volt, az én körmeim Moyra-kompatibilisek. BTGN összehúzta a lakkot és sosem tudtam elég lakkot felvinni az ecsetre, hamar be is sűrűsödött, nem vettem újra az idegesítő üveg miatt meg az ecsetet is picinek találtam.
    Most hülye kérdés következik, de a körömágybőrön te mit értesz? Amit visszatologatsz vagy van még valami, ami nekem nincs? Mit távolít el a körömágybőr-eltávolító? Egyszer vettem ilyesmit, de nem csinált semmit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. persze néha van,hogy scak előre dolgozok a blogra :) igy van időszak amikro nem kenek fel semmilyen színt.
      körömágybőr másnéven a cuticle,amit igen elvileg vissza kell tolni.az eltávolító ezt a bőrt távolítja el,én általában vágni szoktam,van aki visszatolva hordja :)

      Törlés
  5. A Rimmel Nail Nurse Rescue-t most rendeltem meg, nagyon remélem, hogy beválik majd :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálam nagyon jól működik. lassan beszerzek belőle mégegyet :)

      Törlés
  6. A blogodat látva olyan nehéz elhinni, hogy volt olyan, hogy hetekig nem kensz fel semmit a körmödre! :)
    Én nem bírnám ki! A munkatársaim már így is azzal hülyéskednek, hogy nemsokára már napközben is átlakkozom a körmeimet, olyan gyakran lakkozok :)
    Az Essence BTGN magas fényű változatát imádom, számomra a minősége a Seche Vite-vel vetekszik. Az is szuper lakk, de a gyakori lakkozás miatt gazdaságosabb számomra az Essence. A NYC Turbo dry nekem nagyon nem jött be, mindent elkent.
    Körömágybőrápoló olajból én Moyrát használok: tartok belőle az íróasztalomon a munkahelyemen és naponta bekenem a körömágyat, hogy puha és ápolt legyen

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pedig van ilyen. néha pihentetem a körmeim,akkor csak valami átlátszót kenek fel-ugye amunka miatt is- ilyenkor előre dolgozok.de nem sűrűn van :D szerencsére.

      Törlés
  7. Van ami egyezik, p.shine-t én is régóta használom,és sokat erősödtek a körmeim, de még van hova, meg én a fényét szeretem, lakk nélkül is sokkal szebb így a körmöm :) Alapnak most a Seche Rebuild-jét használom, szeretem, egész jól működik, de még nem használom olyan régóta h csodát tegyen. Fedőnek NYC vagy Vite illetve mostanában vettem Moyra top coatot és az is nagyon jó. Ápolónak ugyanezt az Essie barackosat használom, de a lushsal is szemezek ha Pesten leszek meg is veszem. Az Uv-s Seche is érdekelne Az hogy működik? Le kell oldani vagy sima lemosó leszedi?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sima lakklemosóval lejön,és uv lámpában köt meg. én nagyon szeretem a félig száraz lakkot is megköti.ezt tényleg ajánlom!!!

      Törlés
    2. Köszi sztem be fogok szerezni egyet :) tartósabb is vele? néha jól jönne :D

      Törlés
    3. igen. sokkal tartósabb a manikűr.

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!