2014. augusztus 25., hétfő

Kék manikűr



Sziasztok



Ma egy kék manikűrre vágytam,de nem tudtam melyik két lakkot próbáljam ki.Aztán megpillantottam a Kiko Karácsonyi dobozos sand kollekcióját,és valóban, augusztusban kentem fel az egyik lakkját.
Szerintem a dobozban lévő színek inkább nyáriasabbak mint a télies árnyalatokat képviselik,viszont ezt a kollekciót elég rendesen hanyagoltam Karácsony óta.
A sand lakkal már tettem néhány kísérletet,a sok várakozás miatt elment tőle a kedvem,így a sarokban porosodva várta a sorsát.
457 Royal blue nevet kapta a homoklakk,nagyon szép árnyalat,3 rétegben fed,viszont nagyon sokat kell várni a száradásával,a másik kék a 384 Blu genziana,azaz kék tránics ami egy virág lenne.
Mindkét lakk nekem nagyon tetszikp, a sima kék 2 rétegben szépen egyenletesen fed,felkenve egymás mellett is jól mutatnak.




Nyomdázva lett igazán különleges. Pár színt egymásra nyomdáztam,olyan mintha valami színes háló lenne a körmeimen.










Felhasznált lakkok és kellékek

Opi-Base coat
Kiko- 384 Blu genziana 2 rétegben
Kiko -457 Royal blue 3 rétegben
Bm-316 nyomdapaletta
Konad lakkok: zöld,narancs,sárga,pink,
Konad top coat





kedveled a kék manikűröket?







26 megjegyzés :

  1. Gyönyörű, rettentően tetszik ez a nyomda. :)

    VálaszTörlés
  2. Igazán gyönyörű páros, a nyomdázás pedig fantasztikuus..*.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik.jó végre újra itt látni...

      Törlés
  3. Jaj, de szépek ezek a kék lakkok! :) A nyomda is szupi lett.

    VálaszTörlés
  4. Ez csodaszép és bohókás a nyomdázástól! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó ötlet így nyomdáni, nagyon tetszik! (-: És a kékek is szépek így együtt, ez a manikűr nyomdázva az igazi.

    VálaszTörlés
  6. Annyira tetszik mindkét lakk, nagyon szépek!

    VálaszTörlés
  7. Ez nagyon fain lett! Tetszik mindkét kék lakk és a színes hálós minta szuper jól feldobja!:)

    VálaszTörlés
  8. A kék lakkokért ritkán vagyok oda, valahogy nem az én világom. No de ez a nyomdázás! Szuper ötlet! :)
    Önmagában nem is tetszett sosem ez a minta, mert olyan ritka, no de így nagyon jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik. köszönöm:)
      amúgy én sem vagyok kék lakk mániás,viszont vannak színek,amik néha a körmömre kívánkoznak :)

      Törlés
  9. Nagyon tetszik ez az összevissza csíkos nyomdázás, remek ötlet! :) A lakkok is csodásak, bár mit is várhatnék egy Kiko-tól :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. valóban jók a Kiko lakkok.Anno egy legyintéssel leírtam őket.Hát kár volt.
      szuper hogy tetszik a manikűr,és a nyomdázás is :)

      Törlés
  10. Hűha, ezzel a nyomdázással bármilyen lakkot fel lehet dobni!!!! Szép a kék szín is, klasszikus.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. valóban :) legközelebb másik színen kipróbálom.

      Törlés
  11. A nyomda is és a Sugar Mat lakk is nagyon nagyon bejön! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!