2014. augusztus 10., vasárnap

Kiko 245-Rubino scuro perlato és China Glaze-Flying dragon (neon)


Sziasztok



Mostanában elhanyagolom a China Glaze lakkokat.Valamelyik nap megakadt ezen a színen a szemem,mondtam is magaban,mennyire nem kedvelem ezt a lakkot,mert matt meg a színe sem tetszik,most viszont felkenem,kíváncsi vagyok változott-e a véleményem róla.
Nem tudom veletek volt-e már ilyen,hogy egy tavalyi lakkot nem kedveltél,majd egy év múlva felkenve mondtad magadban: hülye vagy? mennyire szép már ez a lakk!!! Na bennem ez játszódott el.....!!!
A China Glaze -Flying dragon egy neon lakk a 2008-as INK kollekció tagjaként jelent meg,rá is van írva,matt,és teli van mikrócsillámokkal (kék és pink)



A Kiko 245-Rubino scuro perlato swatchok alapján must have volt,annak ellenére,hogy a szekrényem roskadásig van ilyen lakkokkal.
Felkenve teljesen meglepődtem,milyen szép ez a szín,egy igazi rubin (rubin egy piros szín,viszont a rubbinak többféle árnyalata van) ez inkább lilás,mint piros.Én ibolyaszínnek látom.





 


Nyomdáztam a China Glaze lakkra,plusz fedőlakkot is kentem rá.A többi ujjamra diszítőkő került :)







A képek lámpa alatt készültek,este így tudtam befotózni a manikűrt.
A w217 paletta mintája "elmegy" .




Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
China Glaze-Flying dragon (neon) 2 rétegben
Kiko-245 Rubino scuro perlato 2 rétegben
Bornprettystore diszítő kő
W217 nyomdázópaletta
Dashica sárga lakk
Kiko Top coat





kedveled a lilás manikűröket?

8 megjegyzés :

  1. Fúúú ez a kiko lakk valami csodás!
    Nagyon szép manikűr.Tetszik a díszítés nagyon!:)

    VálaszTörlés
  2. A kiko lakk káprázatosan szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szinte éreztem,hogy Neked is tetszeni fog :)

      Törlés
  3. Szépséges a nyomdaminta! Ő mattága, ha nem tetszik, akkor kensz rá fedőlakkot, úgy még jobban csillog.
    Mi benne a neon? A csillogása? :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudom,de ha anno tudom nem veszem meg. ritkán kenek matt lakkra fedőlakkot,viszont néha kell rá.
      hogy miért neon??nem tudom,de rajta van a cimkén :)

      Törlés
  4. Hűűű, nagyon szép, bár magamon annyira nem teszik a lila, de ettől még szép és igényes :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!