2014. augusztus 8., péntek

Kiko-480 Ottone perlato


Sziasztok


Egy nagyon különleges színt használtam a mani manikűrömhöz,ez pedig a Kiko-Ottone perlato.
Abszolút nem volt tervben ennek a lakknak a megvásárlása,de nagyon  becsapósak a fények az üzletben,lágy zene szól és hívogatnak a lakkok " engem is tegyél bele a kosaradba".
A viccet félretéve,valóban nagyon szép ez  a lakk,csodás felkenve is,akkor is,ha kicsit óckodok ettől a színtől,de mégis megvettem.

A sárgaréz szín pont az,amit néha kedvelek,néha nem,most viszont kedvem támadt felkenni.
2 rétegben fed,a lakk felkenés utáni korrigálása kicsit nehézkes volt,mert a 40. kézmosás után is az ujjaimon figyeltek a csillámok.








Nyomdázáskén a Pet'la Peacock2 paletta mintáit használtam.
A végeredmény csodás lett,egyszerűen tökéletesek a minták.












Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko 480 Ottone perlato 2 rétegben
Konad fekete nyomdázólakk
Pet'la Peacock 2 
Kiko top coat





neked tetszenek az ilyen színű lakkok?






17 megjegyzés :

  1. Úgy általában nem tetszenek a fémes lakkok, de ennek annyira krémes hatása van, hogy nagyon tetszik! Elegáns, nyomdával és anélkül is, szinte szolid :D

    VálaszTörlés
  2. Ez az egész mani megint nagyon el lett találva, és ezt a lemezt imádom, annyira jó minták vannak rajta!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a lemez tökéletes,nekem is nagyon tetszik:)

      Törlés
  3. Nagyon szép színe van a lakknak és a nyomdázás még egy lapáttal rádob az összhatásra. Szuper lett :))

    VálaszTörlés
  4. Ritka, hogy nekem nyomdázva tetszik jobban egy lakk, most ez a helyzet. Talán a gyönyörű paletta is szerepet játszik benne. Mindenesetre nagyon eltaláltad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:) szuper,hogy tetszik a manikűr.

      Törlés
  5. ez a lágy zene, hívogatnak a lakkok :D
    Nekem baromira tetszenek az üzletben olyan szépen sorban, tarkán :) Direkt meg akarják vetetni magukat, lehetőleg minél többet :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól néznek ki ezek a minták körmeiden. Annyira nem vonzódom ezekhez a Petla lemezekhez, lehet több fotó kéne róluk, hogy beléjük szeressek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pedig nagyon szépek Petra palettái. én nagyon örülök,hogy végre egy magyar lány által megálmodott palettával nyomdázhatok!

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!