2014. augusztus 23., szombat

Kiko 703 Magnetic-Rosso vino



Sziasztok


Nem tudom,ti hogy vagytok a mágneses körömlakkokkal.....bevallom én nem kedvelem őket!!
Legutóbb viszont elhatároztam,beszerzek párat,hisz a nyomdázáshoz nagyon jók leszenek.
És valóban ezek a lakkok tökéletesek a nyomdázáshoz!!!
Aztán vettem még pár mágnest is hozzájuk,gondoltam majd kipróbálom milyenek (0,50 eurocent volt darabja ),működnek-e vagy sem.
Amit felkentem a Kiko-Rosso vino lakkja,igazi borszín nagyon szép,szerintem önmagában is egy nagyon szép árnyalat.
Előkaptam a Stripes mintát hozzá,és megmágneseztem :D
A kikonál 3 féle minta van, a végére beszereztem mind a hármat,az első a Stripes, a második Star és a hramadik a Swirl.
A mágnes kis csomagban van,nagyon ötletes,így simán visszahelyezve bármikor elővehető.
Viszont borzalmas kényelmetlen,nehéz a kézben tartva közel helyezni a körömhöz.





A középső ujjam 2x kentem fel,ott nem lett annyira szép a minta. Nagyon régen próbálkoztam mágneses mintával,anno el is ment tőle a kedvem.Viszont most elég jól sikerült a manikűr.

Első réteg után felkentem egy második vékonyat,majd a mágnest közel tartva vártam a csodát.
Szerintem mágnesezve ez az árnyalat nagyon szép,jól látszanak a csíkok is.Száradása elég gyors volt,ez jó pont.






Nyomdáztam is rá.Sokkal különlegesebb a manikűr,nagyon szép a  nyomdázott minta alatt a mágneses csíkok.











Összességében nem csalódtam,sőt,szerintem megérte a befektetett időt a manikűr.



Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko-703 Rosso vino 2rétegben
Mágnes-Csíkos
Konad lila lakk nyomdázáshoz
Cici&Sisi 05
Kiko top coat







kedveled a mágneses lakkokat??



12 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik a nyomdázás!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! Csodaszép a színe a lakknak magában is, és a mágnessel egy plusz csavart kap az egész:) Nekem is meggyűlt a bajom a mágnesekkel, nem is használtam őket azóta, de most kedvet kaptam egy újabb kísérlethez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is így voltam :( de most szerencsésen összejött az egész :) örülök,hogy tetszik a manikűr.köszönöm :)

      Törlés
  3. Nekem nincs ilyen lakkom, gondoltam már rá, de mindig találtam mást, ami jobban vonzott. (-: Szép a csíkos minta, és nyomdázva a tökéletes. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ebben egyetértünk,mindeg van jobb :) 1 euro-ért beadtam a derekam :D

      Törlés
  4. Nem kedvelem a mágnes lakkokat, de ez mind színben és mintában is nagyon szép, szóval tetszik, a nyomda is jól mutat rajta ^_^

    VálaszTörlés
  5. Nekem kicsit sok a mágnes is meg a nyomda is, de nagyon szép a lakk mágnesezve meg anélkül is, meg simán nyomdázva is biztos szép. Elegáns színe van :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szuper ez a mágnes,én próbáltam már essence lakkal,de nekem nem jött ki a minta igazán.:( Nekem is kedvem szegte.
    Tényleg nagyon jól mutat a nyomda minta alatt a mágneses lakk!:D
    Szép lett nagyon!:)

    VálaszTörlés
  7. Még sosem próbálkoztam ilyen mágneses lakkokal, valahogy től macerásnak éreztem, ahhoz képest pedig annyira extra végeredményt nem ad, mint pl egy nyomdázás.
    Viszont a Te körmeiden nagyon tetszik! Nyilván sokat számít az is, hogy imádom az alapszín, gyönyörű :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!