2014. augusztus 1., péntek

Kiko Cupcake-649 Albicocca és Debby gel play-29 Salmone



Sziasztok



Mai napra egy lazac és egy sárgabarack színű lakkot választottam egymás mellé.


A Kiko Cupcake-Albicocca lakkja valóban olyan,mint a sárgabarack,nekem még mindig az Ananas a kedvencem.
Ez a lakk is 2 réteges,nagyon különleges a színe illetve a fedése.Ezek a lakkok sokkal különlegesebbek mint a sima sand lakkok,van bennük valami plusz és egyediség.

A Debby Gel play-Salmone nem igazán hasonlít a lazacra,inkább barackos színe van.3 rétegben fedett rajtam,elvileg 2 réteg is elég lett volna,de foltosnak láttam.Ez a lakk engem kevésbé fogott meg,akkor is ha szuper fényes a száradás után,az ecsete szuper ,olyan mint a Rimmel lakkoké.
Ez egy low cost márka,vannak szuper darabok,tartós is,biztos,hogy lesz már amit kipróbálok ettől a márkától.











Az összahatás nagyon tetszik,a Debby lakk kevésbé,nyomdázva csak-csak.




Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko Cupcake-649 Albicocca 2 rétegben
Debby gel play-29 Salmone 3 rétegben
Moyou london stamping plate Pro collection 07
Dashica barack nyomdázólakk
Kiko top coat-csak a Debby lakkra


kedveled az ilyen lakkokat?




14 megjegyzés :

  1. Ez nálam narancssárga :) Nagyon jó mindegyik lakk szerintem, nyomdával vagy anélkül.

    VálaszTörlés
  2. Nekem ez a két lakk annyira nem illik össze, külön-külön oké, de így inkább csak a KIKO az, ami bejön :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a kiko cupcake mellé nehéz lakkot párosítani,szerintem ezek a lakkok szinte csak önmagukban mutatnak jól :)

      Törlés
    2. Én meg azt hittem, hogy a Kiko pöttyei miatt választottál narancsos lakkot a gyűrűsujjra :)
      (Egyébként 3 narancs lakkom lett idén valahogyan, de egyik sem hasonlít a másikra :)

      Törlés
  3. Mindig olyan szépeket csinálsz, folyik a nyálam a színektől, mikor meglátom őket a feedly olvasóban...
    Narancsos joghurt... :D

    VálaszTörlés
  4. Mindkét lakknak szép színe van, de nekem együtt valamiért nem tetszenek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a kiko mellé nehéz jó színt választani......

      Törlés
  5. Nekem mindkét lakk nagyon bejön!:)
    Szerintem illenek egymáshoz,mert a kiko lakkban lévő szín harmonizál a Debby lakk színével.
    Én látom rajta,hogy barack színű,a narancs lakkokban sokkal több a pirosas pigment szerintem.
    Ez a lakk inkább hamvas barackos mint narancs,csak élénkebb a színű barack árnyalat meg a világosabb kiko mellett sötétebbnek tűnik.:)
    Nagyon szép manikűr!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!