2014. augusztus 29., péntek

Layla Hologram effect- 03 Retro pink


Sziasztok


Holo lakkok nálam előnyt élveznek,annak ellenére,hogy az idén kevés lehetőség volt,a napon megcsodálni őket.
Viszont szerencsésen volt egy hét,amikor szuperül sütött a napocska,így kipróbálhattam a Layla Retro pink holo lakkját,akkor bizony még hosszúak voltak a körmeim is. :D

Mivel ezt is ajándékba kaptam az elsőről még itt írtam, a nude mellé most egy pinkeset kértem.
Pink holo lakkom van,nem is egy,de nem bánom,hogy egy újabb ékes darabbal bővült a készletem.
Fantasztikusan holós,szerintem vetekszik a Color Club holo lakkok fenségével,amit lesz rá lehetőségem,bemutatom őket egymás mellett.
2 rétegben kentem fel a megszokott Nfu-oh Aqua base-ra,gyorsan száradt,amit Kiko Top Coat-al fixáltam.





Nyomdázva is elmegy ez a manikűr,most nem igazán találtam el ezt a mintát.szerintem simán szebb viselet lett volna.
3. napon mostam le,azért is mert itt még a köröm ragasztott volt,elkezdett a ragasztásnál lekopni a körömlakk.


 



Összességében fantasztikusak ezek a Layla holo lakkok,gondolkoztam még pár szín beszerzésén.



Felhasznált lakkok és kellékek



Nfu-oh-Aqua base
Layla-Retro pink 2 rétegben
Cici&Sisi 01 nyomdapaletta
Konad fekete lakk
Kiko top coat









kedveled a pink holo lakkokat?


6 megjegyzés :

  1. De jó a minta! A lakk se csúf ám :D

    VálaszTörlés
  2. "szerelmes vagyok, szerelmes vagyok, mint a nagyágyú"

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép ez a layla holo lakk.
    Nekem tetszik a minta is rajta. :)

    VálaszTörlés
  4. Tényleg nagyon holos, szerintem jó ez a nyomda, mert nem takarja el az amúgy nagyon szép lakk nagy részét!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép és a minta is nagyon sokat dob :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!