2014. augusztus 13., szerda

NOTD-Lila


Sziasztok


A manikűrös mappámban nézegettem a képket,akkor esett le a tantusz,hogy erről a lila manikűrről nem írtam még.
5 lila lakkot kentem fel egymás mellé,nem lesz párbaj egyszerűen csak, ehhez volt kedvem.
Néha nincs kedvem a lila manikűrhöz,néha viszont kívánja a szemem,a látvánnyal sem tudok betelni.
5 különböző lakk, 5 különböző márka., a végeredmény magért beszél.
Az első az Essence-133 Oh my glitter!, 2 réteges csillámos lila,amit a hüvlykujjamra kentem fel.
A mutatóujjamra a Color Club-Enternal beauty lakkja került fel,Nfu-oh-Aqua base alaplakkra.
Középső ujjamra a Wet n Wild-Eggplant frost lakkja,ez is két rétegben fed.Ez a lakk elég különleges,vagy egy kis halvűny kékes tónusa.
A gyűrűsujjamra a Cirque-Fascination street lakkja került fel,Nfu-oh base alapra,majd a kisujjamra a China glaze-Gothic lolita,2 rétegben.
Nem is tudnék választani kedvencet!


ű




China Glaze

Cirque

Wet n wild

Color Club

Essence








Nyomdázáshoz az Emily der Molly EDM04-es palettáját választottam,majd a nyomdázást Konad pasztel lila lakkal nyomdáztam.






Wet n wild

Color club

Essence

China glaze

Cirque





Felhasznált lakkok és kellékek

Opi-Base coat
Nfu-Oh-Aqu base
Color club-Eternal beauty 2 rétegben
Essence-Oh my glitter! 2 rétegben
Wet n Wild-Eggplant frost 2 rétegben
China Glaze-Gothic lolita 2 rétegben
Cirque-Fascination street
Konad lila lakk nyomdázáshoz
Emily de Molly-EDM04
Kiko top coat







kedveled a lila körömlakkokat?


21 megjegyzés :

  1. A középső ujjadon lévő lakk annyira tetszik *.*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó, bár lila :D A holosak és a China Glaze tetszik legjobban!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos a lila szín valahogy nem jön be, kivéve a nagyon holos. Pedig lila pulcsim van, de körmön egyelőre még idegenkedem tőle. Bár régebben azt sem tudtam elképzelni, hogy felkenek egy zöld vagy barna lakkot, szóval ez is változhat még :)

      Törlés
    2. én a sárgával voltam így,fúj fúj,aztán idén nagy kedvencem :D

      Törlés
  3. Nekem az összes lila lakk tetszik amit használtál. Azt hiszem megszerettem a lila lakkokat is.:D Jók ezek a pávás motívumok. :)

    VálaszTörlés
  4. Háááát nem igazán tudtam eldönteni, hogy melyikbe szerettem bele jobban! Imádom a lila színt és ezek egytől egyig gyönyörűek! No meg a csillogás "szarkaeffekt" :D

    VálaszTörlés
  5. Én szeretem a lilát, nagyon szépek ezek a lakkok, a pávás minták is jók! :)

    VálaszTörlés
  6. Az Essence megvan nekem is, a Color Club pedig nagyon-nagyon tetszik! :)
    A lila lakkokat szeretem, de inkább csak ősszel-télen, amikor hideg van (bizonyos esetekben ilyen kis korlátolt vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh.én nem igazán vagyok színfüggő típus. de nem vagyuk egyformák :)
      az essence nekem is tetszik,kár,hogy sokat hanyagolom!

      Törlés
  7. Engem a lila minden árnyalatával meg lehet venni kilóra, úgyhogy ezért a maniért teljesen oda meg vissza vagyok. :D csodás lett! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!