2014. augusztus 5., kedd

NOTD-Love letters


Sziasztok



Egy nagyon szuper manikűrre akadtam minap,a manikűr is Love letters nevet kapta,gondoltam megcsinálom az én verziómat.

Ehhez 3 lakkot kentem fel,kisujjamra a Rimmel Sweetie crush-009 Candyfloss cutie sand lakkja kerül.
2 rétegben fed,nekem nagyon tetszik ez a fajta pink sand,gyorsan szárad,az ecsetével sem volt nehéz dolgom lakkozni,lekerekített és széles ennek ellenére a mini kisujjamra tökéletesen sikerült felvinni a lakkot.
A gyűrűs és a középső ujjra a Pupa 221-es Sugar pink lakkja került fel.A lakk egy rétegben is fed,nekem kellett azért egy másik réteg.
A mutató illetve a hüvelykujjamra a Kiko-505 Rosa caprifolgio lakkja került fel,ez egy mikroglitteres pink lakk.
A mikroglitter alig-alig látszik,száradásnál belesüllyednek a lakkba,szinte nem is lehet őket látni,de fedőlakkal szépen előcsalogathatóak.







Kiko 505

Pupa 221

Rimmel Sweetie crush
Erre kerültek a szerelmes levelek :) Igaz csak a két Pupa lakkra.
A leveleket fehér lakkal töltöttem ki,a szíveket pirossal.












Imádom  a pink lakkokat,ezer sem elég belőlük :)
Remélem ez a fajta verzió nektek is tetszik.







Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko 505 Rosa caprifoglio 2 rétegben
Pupa 221 Sugar pink 2 rétegben
Rimmel-009 Candyfloss cutie 2 rétegben
Konad fekete lakk nyomdázni
Cheeky CH53 stamping plate
Konad top coat










szereted a pink lakkokat?






21 megjegyzés :

  1. Ez is hibátlan Istenkirálylány! :D

    VálaszTörlés
  2. A Pupa fantasztikus, pláne nyomdával :) A többi is tetszik, de a Pupa valamiért még jobban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a pupa tényleg nagyon szép pink árnyalat!

      Törlés
  3. Kiko lakk a kedvenc.. na meg a nyomda. <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  4. aa de jóóó, csuparózsaszín mani :) Imádom :D A nyomda is szuper választás volt hozzá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ennek örülök.néha úgy érzem sok a pink mani :D már viccesnek érzem pinket posztolni:)

      Törlés
  5. Jaj, ez nagyon tetszik ^^ Egyébként nem tudom miért - talán a színválaszték miatt -, de engem ez a mani gyerekkorom darabos rágóira emlékeztet, azoknak a csomagolása volt ilyen élénk és mintás :)

    VálaszTörlés
  6. Ahhh, ez igazán nekem való mani lett *-*

    VálaszTörlés
  7. Ezt a körmödön szinezted ki, vagy ez is stamping decal? Csuda szép lett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez nail art stamping decal,általában az ilyen mintákat mindig így készítem el :)

      Törlés
  8. Imádom, szuper lett!
    Gyönyörű az a Pupa lakk :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jól néz ki nyomdázva és anélkül is :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó lett!
    Tetszik nagyon ez a nyomda minta!:D

    VálaszTörlés
  11. hú ez a KIKO lakk csodálatos. *-* beleszerettem. *-*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!