2014. augusztus 16., szombat

NOTD-Neon

Sziasztok


Neon lakkok bevetésen.Pár napja azon tűnödtem,idén  nem  igazán használtam a neon lakkjaimat,nyomdázásra végképp nem.
Fehér alapszínre került a nyomdázás,amit kitöltöttem neon színekkel.
Nekem nagyon tetszik mind a minta,mind a neon lakkok,szuper nyári manikűr lett.











Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Sinfulcolors-Swon me white 2 rétegben
Konad fekete lakk
Orly mini- Beach cruiser,Skinny dip,Glowstick
Cheeky CH10 nyomdapaletta
Kiko Top coat



kedveled a neon színeket?




15 megjegyzés :

  1. Wow *.* Ez nagyon ütős lett! :) Nyáron én is szeretem a neon lakkokat, ezek az Orly-k csodaszépek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      sajnos az idei nyár kicsit "light", szinte csak rossz idő volt- legalábbis itt- :(:(

      Törlés
  2. Szeretem ezt a manit. :) Ügyi vagy! ^^

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon szuper mani lett! Már instán is nagyon tetszett!:) De minél több képet látok most róla,annál jobb!:D

    VálaszTörlés
  4. De nagyon jó!!! Mintha matrica lenne :) Most én is belehúztam a neon lakkok kenegetésébe, mert sajna nyár vége van :(

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!