2014. augusztus 3., vasárnap

NOTD-Rózsák

Sziasztok



Mai napra egy rózsás manikűrt készítettem,azt már tudjátok,hogy imádom a virágokat.
Alapnak fehér lakkot használtam,ami a Sinfulcolors- Snow me white,erre került pár nyomdázott szürke nonfiguratív minta amihez a Pupa-Chrome silver lakkot használtam,majd a rózsák.
Rózsákhoz különböző lakkokat használtam.

A manikűr inspiráció volt,ez volt az eredeti.

Forrás: http://instagram.com/p/qk_snBmeLW/?modal=true

Az én verzióm ilyen lett:
















Nekem nagyon tetszik ez verzió,akkor is ha a gyűrűsujjamra nem került rózsa.
Tetszik a szürke alapminta is,nem is beszélve arról,hogy imádom a Pueen Encore palettákat. :)




Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Sinfulcolors-Snow me white 2 rétegben
Konad fekete nyomdázólakk
Pupa-Chrome silver nyomdázáshoz
Piros lakkok:Pupa és Kiko
Kiko top coat





neked tetszenek a rózsás minták?






19 megjegyzés :

  1. Ez egyszerűen csodálatos lett és a körmeid wow milyen szép hosszúak! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de tényleg,fel sem tűnt,lehet kicsit vissza kéne már reszelnem őket....

      Törlés
  2. Gyönyörűséges! Valami vadítóan vagány! A műkörmösök nem dolgoznak így... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szuoer,hogy neked is tetszik,köszönöm :)
      inkább profi manikűrös lennék,az jobban hangzik :P

      Törlés
  3. Uramisten, de gyönyörű *.* Komolyan nem találok rá szavakat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh drága vagy,olyan megérzésem volt,hogy neked tuti tetszeni fog ez a rózsás mani.
      én nagyon szeretem a rózsákat,főleg a fekete a kedvencem!!!

      Törlés
  4. Uh, csodaszép lett! Én is nagyon szeretem a virágmintát a körmeimen, a rózsát pedig különösen. Telitalálat ez a manikűr!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)
      én már néha nem érzem jól magam,hogy sok a virágmintás manikűr. :D -meg a lepkés :)

      Törlés
  5. Csak ámulok, hogy milyen gyönyörű! Csodás lett, ismét *-*

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól meg van komponálva, jobban tetszik, mint az eredeti, nem annyira sötét a szürke része. Persze ez ízlés kérdése. Nem is vágod a körmöd, csak reszeled? Mivel? Nekem sosem fogyna el, ha reszelném, annyira vastag...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh köszönöm:) pedig a kisujjamra még halványabb szürkét nyomdáztam,sajnos nem is látszott:)
      igen reszelem,a körömvágás nem tesz jót a körömnek,traumát okoz,és elvékonyodik lemezesre törhet a köröm tőle.
      én crystal nails reszelőt használok,van egy elég durva fajta,még műkörömös koromból maradt meg.

      Törlés
  7. Ez iszonyú szép lett, nekem még jobban is tetszik így, hogy van egy ujj, amin csak a finom fehér-ezüst alap látszik:)

    VálaszTörlés
  8. Nekem a te verziód sokkal jobban tetszik!:)
    Szebb szerintem,hogy nem annyira élénk a fehér lakkon a háttérben a szürke minta!
    Nagyon szép lett ez a manikűröd is!:D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!