2014. augusztus 6., szerda

NOTD-Színes



Sziasztok



Tegnap este feltett kérdésemre,hogy milyen manikűrt látnátok ma,a színesre szavaztatok.
Ez a manikűr is egy inspiráció volt,mostanában rákaptam,hogy megcsinálom a saját verziós másnál látott manikűröket.

4 színt alkalmaztam,mind a négy lakk Kiko.Amúgy mind a négy lakk nagyon szép,külön-külön még nem kentem fel őket,viszont majd sort kerítek erre is.

A citromsárga a Kiko 355 Giallo canarino,a narancs a Kiko 482 Mandarino,majd a menta a Kiko 389 Lattementa és a Kiko 330 Lilla.
Ezeket szivaccsal vittem fel egy fehér alapszínre.






Erre jött a nyomdázás.
Marha jók ezek a winstonia paletták,mostanában viszont hanyagolom őket.













Nekem tetszik ez a manikűr,vidám szíves,szuper nyomdával.
Az eredeti verzió ez lenne:


Forrás:http://nailstamp4fun.blogspot.it/2014/04/nail-tutorial-using-winstonia-w204.html






Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Sinfulcolors-Snow me white 1 rétegben
Kiko: 355 Giallo canarino,482 Mandarino,389 Lattementa,330 Lilla
Sminkszivacs
Winstonia w204 nyomdapaletta 
Konad fekete lakk és
Konad top coat







kedveled az inspirációs manikűröket?





28 megjegyzés :

  1. De jó lett! Nagyon bírom a színátmenetes manikűröket! Az eredeti is tetszik, mindegyik szuper! Nagyon nyári mindegyik lakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is tetszik az eredeti,de kicsit zöldes nekem az:) gondoltam,én, belecsempészek egy kis lilát...
      én is kedvelem a színátmenetes manikat,viszont sokszor a pepecselés miatt megy el tőle a kedvem :(

      Törlés
    2. Nekem az tűnt fel, hogy sokkal sárgább az eredeti, de tényleg sok benne a zöld is :)
      Pepecselős, ne viccelj, ha még neked is, akkor neki se állok négy színből, nekem 2 szín volt a max. amivel színátmeneteztem, azt sem túl gyakran :)

      Törlés
    3. az eredeteiben nem hiszem,hogy szivaccsal vitte fel a színeket :D
      amúgy nem volt egyszerű pont középre illeszteni a színeket :D egy-két helyen kevésbé látszik a sárga,vagy épp a narancs :D

      Törlés
  2. Nagyon vagány! Önmagában a színátmenet nem tetszett, de így csúcs!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. önmagában nekem sem...erre mindenképp kellett valami nyomdaminta :)

      Törlés
  3. Nekem a te verziód sokkal jobban tetszik:D talán a sárga lehetne a narancstól egy picit elütőbb, legalábbis néhány fotón nagyon összemosódik a kettő, de hát ha ilyen színű a lakk, ez van. (Máshol mondjuk jól elkülönül, olyankor még jobban néz ki.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      én is pont ezt néztem,hogy egybeolvad a két szín.
      ez azért van,mert nem igazán tudtam középre pozícionálni a szivacsot :D aztán amikor már belemerültem nem igazán lehetett korrigálni :)
      lehet-így utólag-,nem a narancs mellé kellett volna tennem a citromsárgát...

      Törlés
  4. Szokás szerint nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
  5. Ismét egy gyönyörűséges mani :) Szuper színek :)

    VálaszTörlés
  6. Annyi szépséges manit készítesz, hogy csak ámulok mindig!
    Ezek a színek gyönyörűek! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) és a kedves szavakat is :)

      Törlés
  7. nekem is jobban tetszik, mint az eredeti. gondolom a lila meg a menta miatt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Timi :) szerintem kellett bele két másik szín,a sárga meg a zöld nekem slampos volt...

      Törlés
  8. Aztaaaa... *o* nagyon jó lett, nekem sokkal jobban tetszik a te verziód mint az eredeti

    VálaszTörlés
  9. K*va jó lett! Sokkal jobb, mint az eredeti, a színesi ezerszer jobbak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) külön öröm,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  10. Megint egy csodás mani! Imádom az alkotásaidat!
    Nekem a Ti színkombinációd még jobban is tetszik, színesebb :)

    VálaszTörlés
  11. Ilyen nekem is kell!!! :D Szupi lett. ;)

    VálaszTörlés
  12. Aaaazta! Ez eszméletlenül jó lett! :))

    VálaszTörlés
  13. Csodás lett!
    Nagyon tetszik,hogy ilyen színes!
    A minta nagyon feldobja.:)

    VálaszTörlés
  14. A Te verziód sokkal jobban tetszik, a színek és a szivacs használata miatt: ) Nagyon izgalmas lett a manid: )

    VálaszTörlés
  15. wooooww. *-* imádom a színes manikat. *-*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!