2014. augusztus 27., szerda

Summer nails

Sziasztok



Elénk manikűr még belefér,az amúgy is borongós időbe,ahogy az szokott lenni,másra fordítottam időt,és a Moyra neon lakkjait kicsit hanyagoltam az utóbbi időben.A szándék megvolt,viszont valamiért nem éreztem magam jól egy neon lakkal a körmömön.
Ez a manikűrt pár hete készítettem,itt még látványosan szép hosszúak voltak a körmeim- cry cry-,napfényes időben mégiscsak felkívánkozott az egyik neon lakk.

A gyűrűujjamra és a hüvelykujjamra került a Moyra 710 Sunflower neon lakkja,rajtam csak 3 rétegben volt elfogadható,száradása közepes,viszont  a színe fantasztikus.
A többi ujjamra felkentem a Kiko 427 Amable chartsense lakkját,ami egy sárgászöld, krémes lakk,teli arany pelyhekkel.Ez a lakk 2 rétegben fed,nekem nagyon tetszik a színe,a benne lévő arany pelyhek is,amiket igazából a napfényben láttam visszaköszönni,illetve a vakus képeken.






Erre került egy nail art stamping decals,a színek a Kiko denim lakkjai.
Kicsit retró hangulatú lett az egész,nekem tetszik,remélem nektek is :)







Nekem tetszik ez a manikűr,a Kiko teljesen lenyűgözött,a Moyrát közepes kategóriába sorolnám be,a fedése miatt,egy igazi nyári manikűr- ha nyár lett volna,jobban örültem volna neki.....



Felhasznált lakkok és kellékek

Pupa-Base coat
Kiko 427 Amable chartsense 2 rétegben
Moyra Sunflower 3 rétegben
Konad fekete nyomdázólakk
Kiko Denim lakkok a minta kitöltéséhez
Cici&Sisi 05 nyomdapaletta
Kiko top coat





megvetted valamlyik moyra neon lakkot?
neked tetszik ez a manikűr,nyomdázva vagy simán?





22 megjegyzés :

  1. Úúú, ez a decals mani telitalálat lett!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett a nyomdázás!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, ruhamintának is elmenne :) A Moyra nekem is megvan, először 3 réteges volt, most már kettőben is fed, besűrűsödött.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon nagyon tetszik, gyönyörűséges! :)) A formák, a színek..
    Annyi kidolgozatlan vacakot látok, erre üdítő élmény még ránézni is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm,szuper,hogy neked is tetszik. :)

      Törlés
  5. Nagyon szép lett! A színösszeállítás, és úgy az egésznek a hangulata nagyon jó. Tényleg kár, hogy nincs hozzá való időjárás..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnos :(
      de örülök,hogy tetszik.köszönöm:)

      Törlés
  6. Nagyon jó lett a végeredmény, le a kalappal!

    VálaszTörlés
  7. Jajj, már megint jó lett. :D Nincs rossz munkád, ezt komolyan mondom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de van!!!!csak azt nem teszem ki a blogra :D
      a viccet félretéve, nagyon jól esik amit írtál.köszönöm :)

      Törlés
  8. Szuper jó lett!
    Ez a minta engem is gondolkodóba ejtett,hogy jó lenne vele stamping decalst csinálni.:) De megelőztél.:D
    Nagyon tetszik a kiko lakk az arany csillámokkal!:)

    VálaszTörlés
  9. Szuper jó lett! Ez a minta úgy látszik megmozgatott bennünket, mert én is hasonlóan gondoltam,mint Angel :D

    VálaszTörlés
  10. szuper minta és szuper színek! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!