2014. szeptember 20., szombat

Autumn is coming!


Sziasztok


Ma egy tökéletes nap volt,hogy felkenjem a ColourAlike 500 ja pierniczę lakkját.

Lassan ősz lesz,imádom ezt az évszakot,a hulló leveleket, a színeket és az illatokat.

(Itt teszek egy kis kitérőt a bejegyzésben.Irtam facebook-on,hogy egyik este olyan szinten belemerültem a filmnézésbe,hogy két körömöm szépen félreszeltem.Velem eddig ilyen még nem fordult elő,a hüvelyk és a középső ujjam,számomra bolrzalmas nézi ki,szóval wtf ujjam nézzétek el nekem.
Teljesen rövidre nem akartam levágni szóval egy kicsit csálé,de így marad amíg meg nem nő.)


A lakk nagyon szép sötétbarna,eléggé holós,már 1 rétegben is jó a fedése.

Napfényben egyszerűen csodálatos.Imádom!!






Erre nyomdázott,színes levelek kerültek.









Nekem nagyon tetszik ez a manikűr,a ColourAlike lakk csodálatos,mint a többi társa is.


Felhasznált lakkok és kellékek

NfuOh-Aqua base
ColourAlike-500 Ja piernicze 2 rétegben
Bundle Monster-Bm-H11
Kiko kevert lakkok a levelekhez
Konad barna lakk-kikeverve
Cheeky szegecs
Kiko top coat





kedveled az őszt?
és a barna lakkokat?






33 megjegyzés :

  1. Woww! Gyönyörű! Mármint nekem a nyomdázással együtt tetszik nagyon! Szuper ez a lemez! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm.
      Én nagyon kedvelem a BM lemezeket :)

      Törlés
  2. te jó ég, gyönyörű ez a manikűr!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon gyönyörű ez a lakk!! Azok a színes csillámok, áhh! (-; Bár én lehet csak a gyűrűsre nyomdáztam volna, hogy több maradjon szabadon belőle, de így is szép.
    A "bemutató" ujjamon nekem csonkig vágva, ellemezesedett, muszáj volt. :/ De a többin nem volt szívem levégni, így nekem még hülyébben néz ki. :/ Nálad viszont nem is olyan nagyon feltűnő. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik :)
      oh kitartás. én is nyugtatom magam,hogy majd megnő :D

      Törlés
  4. Csodálatos a lakk, a nyomdázás pedig igazán feldobja :) Nagyon szép, őszies manikűr lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)
      Imádom a sötétebb lakkokat,ahogy észrevettem Te is :)

      Törlés
  5. Gyönyörű ez a lakk és a manikűr is tetszik, szuper lett! :)
    Alig várom, hogy megérkezzen ez a BM kollekció, mert egy darab levélkés mintám sincs, nem tudok őszi manit nyomdázni (rajzolni pedig főleg nem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      jók a BM paletták,majd meglátod. Nekem tetszett egy Moyou lemez,a 4 évszak,ugye amikor rendelném nincs. Ha meglenne tuti azt használtam volna,olyan szép.

      Törlés
    2. Melyik ez a MoYou kollekció?
      Nem ismerős, melyik lehet. A Mother Nature lemezeit nézegettem, a 07-esen van sok levél, de nem az igazi, jó lesz nekem a BM ha ideér :)
      Addig meg csak őszi rózsákat festek :D

      Törlés
    3. A Mother nature,abban vannak a levelek és a 4 évszak is :)

      Törlés
  6. Nem szeretem a barna lakkokat, de ez annyira szép, hogy valószínűleg megtűrném magamon :D Nyomdázva is csodálatos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez akkor nagy szó :) szuper,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  7. Gyönyörű a lakk, annyira vibráló és őszies :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülok,hogy neked is tetszik.köszönöm:)

      Törlés
  8. Először azt hittem, a Sleeping palace....de ez sokkal holosabb, egész jó, főleg nyomdázva. Biztos érdekes film lehetett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Non-Stop,Liam Neeson :D
      és tényleg hasonló az A-England-ra...az nekem nincs meg,szerintem ez bőven elég nekem :)

      Törlés
    2. Azt nekem is meg kell néznem, mert párom kedvence a pasi és minden filmet megnéz tőle :)

      Törlés
  9. most már tényleg nagyon akarom ezeket a lakkokat, mesés mind!

    VálaszTörlés
  10. Atyaég, milyen csodálatos ez a körömlakk!!!!! Nekem, bevallom, nem lett volna szívem nyomdázni rá, viszont a végeredmény magáért beszél, mert mesés lett!
    Mindenképp próbáld ki ezt a manit duokróm nyomdázott levelekkel is, pl Miss Sporty Metal Flip. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      hát szinte mindegyik lakkra már mániákusan nyomdázok :D ez sem kivétel.....

      Törlés
  11. Elképesztően gyönyörű a lakk is meg a minta is *-*

    VálaszTörlés
  12. gyönyörű lakkocska, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  13. Csodás ez a ColourAlike is, mint mindig :D Nincs őszi holo lakkom, ez viszont már szörnyű :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      nekem is nagyon tetszik,viszont szerintem az őszi kollekcióhoz nem sok köze van. a promóképeken nekem azok sokkal jobban tetszenek,mint ez... :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!