2014. szeptember 2., kedd

Bourjois 1 seconde-24


Sziasztok



Végre tudok időt szakítani egy bejegyzésre,ami a Bourjois 1 seconde lakkja.
Egy szám van csak a hátulján,hogy 24,nevet a neten sem találtam róla.Viszont nagyon szépe a színe,a mai szuper hűvös szeles időjáráshoz illene is,ha még viselném.
Ezt a lakkot még a FD oldalról rendeltem,ma néztem már nem elérehtő a kínálatban.

Alapból kedvelem a Bourjois lakkokat,ez a verzió nagyon szuper,széles az ecsete,gyorsan szárad és fényesre.A lámpa alatt zöld színe volt,viszont természetes kinti fényben előjött a duochrome hatása.






Nyomdáztam rá a Pet'la Golden russian palettával, egy Moyou london lakkot használtam a zöld mintához,ezt a lakkot még csak most próbáltam ki.

A Moyou lakk színe szuper,elvileg világos zöld,viszont kegyetlen rossz a fedése,az első nyomdázott mintánál (kisujjon) még szép volt a minta,utána már semmit sem lehetett kezedni vele.Teljesen mindegy volt hányszor hogy és miként mostam le a palettát,a  lakk színe nem lett olyan mint elsőre.






Összességében tetszik a Bourjois lakk,a Moyou lakkot nem ajánlom,sokkal jobb és szebb lakkok kaphatóak nyomdázáshoz,a paletta nagyon tetszik,azt ajánlom beszerzésre.




Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Bourjois 1 seconde 24 két rétegben
Moyou london-Meadow green nyomdázáshoz
Pet'la Golden russian paletta
Kiko top coat




kedveled a bourjois lakkokat? 


11 megjegyzés :

  1. Ezt a sötét lakkot nem biztos, hogy önmagában felkentem volna, na de ezzel a nyomdázással nekem nagyon tetszik. Imádom a petrol kék színt! Ez a minta is nagyon nagyon klassz! Konad nyomda lakkban van valami hasonló kék?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. öhm ez a nyomdázólakk nagyon zöld,csak szerintem a képeken annyira nem jön át.
      a Konadban nem tudom van-e hasonló zöldes árnyalat,viszont a CG-ben egy szép chrome zöld ami jó nyomdázni,ez a cherish :)

      Törlés
    2. Köszi! Na jól beleláttam a kedvenc színemet... :D

      Törlés
  2. A Flormar lakkok teljesen ugyan ilyen kiszerelésben kaphatók :O még a kis mattosabb rész az ecseten is :O
    amúgy nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép ez a lakk, önmagában is és nyomdázva is. Érdekes, hogy csak a kisujjon fedett olyan szépen, de szerintem így sem rossz. (-:

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuper ez a Bourjois lakk!:) A zöld nyomdaminta nekem nagyon tetszik rajta.Jól mutatnak együtt!:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép, nekem nyomdázás nélkül most jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  6. Csodaszép. :) Nekem csak egy lakkom van tőlük, egy különleges bordó. :)

    VálaszTörlés
  7. Imádom. Imádom. Na meg imádom!!!:)
    http://floraljunkie.blogspot.ro

    VálaszTörlés
  8. Önmagában nekem ez a szín már túl sötét, nem viselek ilyesmit, de a nyomdával már kifejezetten tetszik! :)
    Nem is tudtam, hogy a MoYou-nak is vannak nyomdázós lakkjai! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!