2014. szeptember 25., csütörtök

Cici&Sisi set 2.

Sziasztok


A Cici&Sisi fehér szettnél amiről itt írtam, már tudtam a másik készlet is kelleni fog. Azóta még kettő új is megjelent,majd idővel megrendelem őket is.
A pink szett a fehérhez hasonlóan egy könyvszerű műanyag tartóban érkezett,amihez szilikonos nyomdapárna,és egy lehúzó is van,plusz 2 ív water decals.
A paletták nagyon szuperek,a minták mélyek,jól lehet velük nyomdázni.
Bejelöltem a mintákat,amik nekem tetszenek,elvileg mind tetszik :D ,mindenen van valami plusz,viszont most ezek azok a  minták,amiket szívesen használnék.












Tegnap kigondoltam egy barna manikűrt,a Kiko 374 Cioccolato amaro perlato ,ami egy sötét csokoládé szín,már -már fekete base-val,shimmer,ami fénynél látszik igazán.Nagyon szép ez a lakk, nagyon hasonló világosabb árnyalat a Nicole by opi-Better in the dark lakkja,de ez sokkal de sokkal sötétebb ennél,sokkal csokisabb.

A gyűrűsujjamra az Opi-What Wizardry is this?,az Oz kollekcióban megjelent sand lakkja került,ez egy bornzos barnás homoklakk,sokáig nem tetszett,majd láttam egy manikűrben,és késztetést éreztem,hogy az enyém legyen.






Erre kávés minta került,imádom a kávét napi szinten többször is iszok :)
Kávé nélkül nekem nem élet az élet :D










Nekem nagyon tetszik a Cici&Sisi paletta,a kávés minta is, a szín kikeverésével elszúrtam egy csomó időt,de megérte.
Az Opi hozta a formáját,gyors száradása,és csodás színe van,a Kiko idén egyik kedvenc barna lakkom lesz.



Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Kiko 374 Cioccolato amaro perlato 2 rétegben
Opi-What Wizardry is this? 2 rétegben
Cici&Sisi 10
Konad barna lakk- kevert
Konad top coat





tetszik a manikűrt? nyomdázva vagy anélkül? kedvenc barna lakkod?








17 megjegyzés :

  1. Valóban gyönyörű ez a Kiko lakk, és persze az egész manikűr csodás lett megint! :)
    A héten hozzám is megérkezett az 1-es és 2-es set, teljesen odavagyok értük!
    Már a kollégáim is pedzegetik, hogy díszítsem körömnyomdával a körmeiket, mindenki talál neki tetsző mintát a lemezeken :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      á ne is mond,már engem is kértek meg manikűr készítéshez,családban elvállalom :)

      Törlés
  2. Jajj, de szuper manikűr!! <3

    VálaszTörlés
  3. Nekem nyomdázva tetszik! Annyira nem fogott meg a lemez, de amit kihoztál belőle, az szuper!
    Milyen a Konad top coat? Én moyrát használok, de szerintem túl rideg, hamar lepattog nagy darabokban a manim...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pedig nagyon szuper a cici. szinte mindegyik lemeze tökéletes,persze nem vagyunk egyformák :)
      a Konad legjobb!!! a nyomdázott mintára,csak speckó lakkokat kenek fel ha nyomdázok,ugye ez nem keni el,stb.- a Kiko fedőlakkom is jó volt erre a célre,de elfogyott,igaz ezt nem nyomdázásra találták ki :). Amúgy van essence top sealing-nail art is,ez is tökéletesen jó :)

      Törlés
  4. Nagyon szépek lett a manikűr :) Csodásak a lemezek :)

    VálaszTörlés
  5. A lemezek annyira nem hatnak meg magukban, de ez a barna lakk!! Eszméletlenül szép!! A kávés nyomdázással telitalálat, rég tetszett ennyire manikűr, pedig barna :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      a Kiko valóban szép,szerintem ez Opi elenyésző mellette :)
      erre must have volt egy kávés minta :D

      Törlés
  6. csodás ez a manikűr, az opiért odavagyok :)
    barnár nem gyakran szoktam felkenni, de ha választani kell a barry m countess az ami nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  7. Imádom a kávét, de a barnát nem, úgyhogy ez most ilyen tetszik is meg nem is :D Persze csodásan elkészítetted (mint mindig) de nem tudok megbarátkozni a barna lakkokkal :)

    VálaszTörlés
  8. Szuper,hogy neked is megérkeztek a lemezek!:D
    A manikűr csodás,főleg,hogy imádom a kávét! :D

    VálaszTörlés
  9. Tyű, hát ezt a manit egyszerűen IMÁDOM úgy, ahogy van! :D
    Dettó kávéfüggő vagyok, plusz szeretem is a barna lakkokat, szóval annyira nem meglepő, hogy nagyon bejövős lett.

    VálaszTörlés
  10. tényleg nagyon szép az a kiko lakk :) ismét nagyon alkottál, tetszik nagyon :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!